اسپیکر سونی XB501G

اسپیکر سونی XB501G گرمابخش جشن‌ها و مونس تنهایی‌تان خواهد بود!

اسپیکر سونی XB501G یکی از محصولات تازه معرفی شده‌ی کمپانی ژاپنی در نمایشگاه ایفا 2018 است. این اسپیکر کوچک نه تنها می‌تواند به خوبی از پس گرم کردن مجالس جشن بر بیاید، بلکه به عنوان یک دستیار مجازی هوشمند نیز کاربرد دارد.

برای تدارک جشن‌های خانوادگی، اسپیکرهای «اکسترا بیس» سونی با ابعاد بزرگ خود و برخورداری از چراغ‌های LED فراوان و چشمک زن، انتخاب شایسته‌ای هستند. اما هم‌اکنون نمایشگاه IFA 2018 برلین میزبان اسپیکر سونی XB501G است. این محصول جدید پکیج کاملی از موارد ذکر شده را ارائه می‌دهد، ولی سایز بسیار کوچکی دارد و بزرگتر از یک توپ فوتبال نیست؛ بنابراین می‌توانید به راحتی آن را حمل کرده و در هر جا که بخواهید جشن و پایکوبی به راه بیاندازید.

اسپیکر سونی XB501G

قابلیت‌های اسپیکر سونی XB501G اما به اینجا ختم نمی‌شود و با توجه به بهره‌مندی آن از گوگل اسیستنت، می‌تواند به عنوان یک دستیار مجازی هوشمند جای گوگل هوم (Google Home) را هم بگیرد. امکان همگام‌سازی با یک جفت پخش‌کننده‌ی استریو نیز، دیگر ویژگی‌ قابل توجه این اسپیکر محسوب می‌شود.

با توجه به برخورداری از استاندارد IP65، محصول تازه‌ی سونی نسبت به گرد و غبار و قطرات آب مقاوم است. از سایر موارد قابل ذکر در مورد این اسپیکر بی‌سیم باید به وجود دستگیره‌ای روی آن برای حمل آسان، عمر 16 ساعته‌ باتری و مجهز بودن به درگاه USB تایپ C اشاره کرد. قیمت اسپیکر سونی XB501G که از ماه اکتبر روانه بازار خواهد شد، 300 دلار عنوان شده است.

اسپیکر سونی XB501G

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ن که ما خیلی جشن برگذار میکنیم