محصولات خانه هوشمند لنوو

محصولات خانه هوشمند لنوو فیلم‌های تخیلی را تبدیل به واقعیت می‌کند

این روزها کمپانی‌های زیادی در حوزه اینترنت اشیا و خانه‌های هوشمند فعالیت می‌کنند. چینی‌ها نیز با معرفی محصولات خانه هوشمند لنوو در جریان نمایشگاه IFA 2018 گام بزرگی در این زمینه برداشته‌اند.

سال‌ها پیش خاموش و روشن کردن لامپ‌ها، کم یا زیاد کردن شعله اجاق گاز و قفل کردن درهای خانه با استفاده از صدا و فرمان‌های صوتی به اشیا چیزی جز خیال نبود و تنها در فیلم‌های تخیلی رخ می‌داد. اما با پیشرفت هرچه بیشتر تکنولوژی، خیالات رنگ واقعیت به خود می‌گیرند و در حال حاضر شرکت‌های زیادی محصولاتی را برای هوشمندسازی خانه‌ها روانه بازار کرده‌اند. لنوو نیز با معرفی محصولات خانه هوشمند خود سعی داشته از قافله عقب نماند و خانه‌ها را به سبک و سیاق خودش هوشمند کند.

کالاهای زیادی در گروه محصولات خانه هوشمند لنوو قرار می‌گیرند، اما چینی‌ها در نمایشگاه IFA 2018 تنها از سه کالا رونمایی کردند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

محصولات خانه هوشمند لنوو : پریز هوشمند لنوو

محصولات خانه هوشمند لنوو

با استفاده از پریز هوشمند لنوو، می‌توانید کالاهای خانگی که با برق شهری کار می‌کنند را بدون قطع یا وصل کردن دوشاخه به پریز خاموش یا روشن کنید. این عمل به راحتی و با استفاده از تلفن‌های هوشمند انجام می‌شود و خرید یکی از آن‌ها هزینه چندانی در بر نخواهد داشت.

محصولات خانه هوشمند لنوو : لامپ هوشمند لنوو

محصولات خانه هوشمند لنوو

همان‌طور که از نام این کالا نیز برمی‌آید، کاربر می‌تواند با استفاده از موبایل خود نور محیط را کم یا زیاد کند و حتی نور را به رنگ‌های مختلف در بیاورد تا فضا برای یک مهمانی آماده شود. همچنین تنظیم دمای نور نیز امکان‌پذیر است تا از آسیب به چشم افراد هنگام مطالعه در شب جلوگیری شود.

محصولات خانه هوشمند لنوو : دوربین هوشمند لنوو

محصولات خانه هوشمند لنوو

از دوربین هوشمند لنوو می‌توان به عنوان دوربین امنیتی نیز استفاده کرد. این دوربین‌ها می‌توانند صدا را به خوبی تصویر ضبط کنند و اطلاعات را از طریق اپلیکیشن اختصاصی لنوو با دیوایس کاربر به اشتراک بگذارند. لنوو دوربین‌های هوشمندش را با فناوری Lenovo Smart Display و دستیارهای دیجیتالی گوگل و الکسا نیز سازگار کرده تا استفاده از آن‌ها به راحت‌ترین شکل انجام شود.

چینی‌ها برای محصولات خانه هوشمندشان قیمت‌های متفاوتی برگزیده‌اند. لامپ هوشمند و پریز هوشمند هر یک با قیمت 30 دلار و دوربین هوشمند با قیمت 100 دلار به فروش خواهند رسید. متاسفانه هنوز درباره زمان عرضه به بازار محصولات خانه هوشمند لنوو اطلاعی در دست نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*