اکسپریا ایکس زد 3

آیا حاضر به خرید اکسپریا ایکس زد 3 سونی هستید؟ (نظرسنجی)

اکسپریا ایکس زد 3 (Sony Xperia XZ3) اولین گوشی رده بالای سونی با نمایشگر اولد و نخستین موبایل مجهز به اندروید 9 پای است. اما آیا حاضر به خرید این اسمارت فون هستید؟

سونی با حضور در نمایشگاه IFA 2018، از جدیدترین پرچمدار خود با قابلیت‌های ویژه پرده برداشت. اکسپریا ایکس زد ۳ نخستین محصول رده بالای ژاپنی‌ها با نمایشگر +QHD اولد بوده و در کنار سخت افزار قدرتمند، از اندروید 9 پای و قابلیت‌هایی همچون لبه‌های حساس به فشار نیز در آن استفاده شده است.

اگرچه سونی هرآنچه در چنته داشته را با معرفی اکسپریا XZ3 رو کرده است، اما برچسب قیمت، یکی از اثرگذارترین فاکتورها در انتخاب تلفن هوشمند محسوب می‌شود.

سال گذشته، اکسپریا ایکس زد 2 با قیمت 700 دلار روانه بازار شده بود و پرچمدار قبلی سونی یعنی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم نیز با قیمت هزار دلار به فروش می‌رسید. حالا اکسپریا ایکس زد 3 با قیمت 900 دلار معرفی شده و قرار است در کنار محصولاتی همچون گلکسی نوت 9 (با قیمت هزار دلار) و ال جی وی 35 تینکیو (با قیمت 900 دلار) به فروش رسد. علاوه بر این، گلکسی اس 9 پلاس نیز 915 دلار قیمت دارد.

با در نظر گرفتن قیمت و البته سخت افزاری مشابه دیگر پرچمداران بازار، آیا حاضرید گوشی جدید سونی را خریداری کنید؟ لطفا ضمن انتخاب گزینه مورد نظر، علت انتخاب خود را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران گجت نیوز به اشتراک بگذارید.