قیمت سونی اکسپریا ایکس زد 3

زمان عرضه و قیمت سونی اکسپریا ایکس زد 3 اعلام شد

زمان عرضه و قیمت سونی اکسپریا ایکس زد 3 (Sony Xperia XZ3) در نمایشگاه IFA 2018 مشخص شد. تصور می‌کنید گوشی اکسپریا ایکس زد ۳ با چه قیمتی به فروش خواهد رسید؟

به دنبال معرفی پرچمدار سونی در رویداد فناوری برلین، حالا زمان عرضه و قیمت این تلفن هوشمند نیز مشخص شده است. با در نظر گرفتن سخت افزار قوی‌تر در مقایسه با اکسپریا XZ2 و مشخصاتی که این موبایل جدید را پایین‌تر از اکسپریا XZ2 پریمیوم قرار می‌دهد، توجیه قیمت در نظر گرفته شده برای اکسپریا XZ3 کمی دشوار است.

سونی پنل 6 اینچی به‌کاررفته در گوشی جدید خود را نخستین پنل «QHD+ HDR OLED با بهره‌گیری از فناوری پردازش تصویر براویا» می‌داند و بیش از این، ما نمی‌توانیم با سازندگان موافق باشیم. سونی معمولا از پنل‌های LCD در پرچمداران خود استفاده می‌کند، ولی این‌بار یک پنل OLED با پشتیبانی از HDR پیش روی کاربران قرار گرفته است. وجود دوباره حاشیه‌های ضخیم در بخش‌های بالایی و پایینی و عدم استفاده از طراح ناچ استایل نیز سبب شده است ما با دستگاهی نسبتا بزرگ رو به رو باشیم که البته با استانداردهای امروزی هم کمی فاصله دارد.

قیمت سونی اکسپریا ایکس زد 3

به هر صورت، از نظر فنی، این اسمارت فون چیزی از سایر رقبا کم نداشته و می‌تواند یکی از بهترین پرچمداران سال باشد؛ در این صورت نباید از سونی متنفر باشید چرا که سخت افزار قوی و امکانات فراوان سبب شده تا قیمت سونی اکسپریا ایکس زد 3 به 899.99 دلار برسد. به گفته سازندگان، پیش فروش این گوشی از 24 سپتامبر (2 مهر) آغاز می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ 17 اکتبر (25 مهر) آن را از طریق فروشگاه‌های آمازون و بست بای خریداری کنند.

قیمت سونی اکسپریا ایکس زد 3

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*