ایرباد های بی سیم آدیو تکنیکا

ایربادهای بی سیم آدیو تکنیکا در کنار هدفون‌های جدید این کمپانی معرفی شدند

آدیو تکنیکا (Audio Technica) برندی شناخته شده در حوزه موسیقی به شمار می‌رود که به تناسب قیمت و کیفیت محصولاتش شهرت یافته است. در خلال نمایشگاه IFA 2018 شاهد معرفی اولین ایربادهای بی سیم آدیو تکنیکا در کنار هدفون‌های جدید این شرکت هستیم و در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

کمپانی آدیو تکنیکا یکی از معروف‌ترین برندهای فعال در موسیقی بوده که طرفداران پر و پا قرص زیادی دارد. برای نمایش میزان عظمت و کیفیت محصولات این شرکت، می‌توانیم به رقیبانی همچون AKG و سنهایزر (Sennheiser) اشاره کنیم که هرازگاهی از یکدیگر گوی سبقت را می‌ربایند. اما امروز ژاپنی‌ها از محصولات جدید خود شامل دو مدل ایربادهای بی سیم آدیو تکنیکا در کنار سه مدل هدفون جدید در نمایشگاه IFA 2018 برلین رونمایی کردند. محصولات جدید آدیو تکنیکا همانند مدل‌های سال پیش نام خاصی ندارند و باید آن‌ها را براساس نام ناملموسی که بیشتر به شماره مدل شباهت دارد نام ببریم که در نوع خود اقدامی عجیب و کمی دشوار به نظر می‌رسد.

ایربادهای بی سیم آدیو تکنیکا : ATH-CKR7TW

این نسخه از ایربادهای آدیو تکنیکا برای افرادی ساخته شده که می‌خواهند احساس دلپذیری از گوش دادن به موسیقی را تجربه کنند. ATH-CKR7TW روی درایورهای 11 میلی‌متری تنظیم شده و با دیافراگمی از جنس کربن (که به الماس شباهت دارد)، یوغی از جنس آهن خالص و تثبیت‌کننده‌ای از جنس برنج ساخته شده تا صدایی دقیق، شفاف و واضح تولید کند. طبق اعلام آدیو تکنیکا این ایرباد می‌تواند با یک بار شارژ تا 6 ساعت موسیقی پخش کند و جعبه شارژر آن نیز می‌تواند 9 ساعت دیگر به میزان فعالیت گجت اضافه کند. کیس شارژر این ایرباد شباهت زیادی به سونی WF-1000x دارد، اما کمی از زاویه‌ گوشه‌های آن کاسته شده و حالت منحنی به خود گرفته است.

ایربادهای بی سیم آدیو تکنیکا

این مدل از ایربادهای بی سیم آدیو تکنیکا از نسخه پنجم بلوتوث در کنار aptX، AAC و کدک‌های SBC به طور کامل پشتیبانی می‌کند. نکته جالب درباره این ایربادها، امکان تنظیم نحوه قرارگیری در گوش است تا کاربر بتواند در راحت‌ترین حالت به موسیقی خود گوش فرا دهد.

ایربادهای بی سیم آدیو تکنیکا

برای بهره‌وری حداکثری از درایور، بخش‌های آکوستیک و الکترونیک ایرباد حالت ایزوله به خود گرفته‌اند تا از نفوذ صدا به درون آن‌ها و افت کیفیت صدا جلوگیری شود. نتیجه این کار تولید صدایی شفاف، دقیق و با جزییات بالاست. همچنین قسمت‌های مبدل آنالوگ به دیجیتال آدیو تکنیکا (DAC) و آمپلی‌فایر با دقت بسیار زیادی طراحی شده‌اند تا بتوانند سیگنال‌های دریافتی را به بهترین نحو و بالاترین کیفیت به آنالوگ و موسیقی تبدیل کنند.

ایربادهای ATH-CKR7TW آدیو تکنیکا با قیمت 249 یورو و در دو رنگ مشکی و خاکستری تا پایان پاییز امسال روانه بازار خواهند شد.

ایربادهای بی سیم آدیو تکنیکا : ATH-SPORT7TW

دیگر ایرباد تازه معرفی شده آدیو تکنیکا، مدل ATH-SPORT7TW است که برای دوست‌داران ورزش طراحی و ساخته شده است. این ایربادها موفق به کسب گواهینامه IPX5 شده‌اند که به معنای مقاومت در برابر نفوذ عرق به درون آن‌هاست. همچنین طراحی آن‌ها به گونه‌ای صورت گرفته تا کاربر بتواند همزمان با صدای موسیقی، صدای محیط اطراف خود را نیز بشنود تا ارتباط او با دیگران به طور کامل قطع نشود.

ایربادهای بی سیم آدیو تکنیکا

یکی از معضل‌های ایربادهای ورزشی، احتمال سقوط و لق شدن آن‌ها از گوش است. آدیو تکنیکا نیز به خوبی بر این موضوع واقف بوده و با طراحی ارگونومیک خود حداکثر پایداری و راحتی را هنگام استفاده از ایرباد ATH-SPORT7TW به ارمغان آورده است. با هر بار شارژ این ایرباد، می‌توان تنها 3 ساعت و نیم از آن استفاده کرد، اما اگر کیس شارژر را به همراه‌تان داشته باشید می‌توانید تا 16 ساعت بیشتر به موسیقی گوش بدهید. مدل ATH-SPORT7TW نیز همانند مدل پیشین در دو رنگ مشکی و خاکستری عرضه خواهد شد و خبری از رنگ‌های شاد در آن نیست. قیمت در نظر گرفت شده برای ایرباد بی سیم آدیو تکنیکا ATH-SPORT7TW حدود 199 یورو در نظر گرفته شده است.

ایربادهای بی سیم آدیو تکنیکا

هدفون های بی سیم آدیو تکنیکا : ATH-SR30BT و ATH-SR50BT

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره کرده بودیم، آدیو تکنیکا در کنار ایربادهای جدیدش از سه هدفون جدید نیز پرده برداشته است. دو هدفون رو گوشی ATH-SR30BT و ATH-SR50BT از لحاظ کیفیت صدا شباهت بسیار زیادی به یکدیگر دارند و هردو از نسل پنجم بلوتوث پشتیبانی می‌کنند، اما مدل ATH-SR50BT مجهز به سیستم کاهش نویز بوده که احتمالا عامل اصلی قیمت بیشتر و عمر باتری کمتر آن محسوب می‌شود. هدفون آدیو تکنیکا ATH-SR30BT که با قیمت 99 یورو به فروش خواهد رسید با یک بار شارژ تا 70 ساعت از شارژ دوباره بی نیاز خواهد بود که در نوع خود رقم شگفت‌انگیزی است. اما در سوی دیگر، هدفون آدیو تکنیکا ATH-SR50BT با قیمت 199 یورو در دسترس خواهد بود که عمر باتری 28 ساعته دارد. هردو هدفون یاد شده پاییز امسال روانه بازار خواهند شد.

ایربادهای بی سیم آدیو تکنیکا

هدفون های بی سیم آدیو تکنیکا : ATH-MSR7b

و در پایان، آدیو تکنیکا از هدفون ATH-MSR7b رونمایی کرد که در دسته محصولات بالارده‌اش قرار می‌گیرد. ATH-MSR7b حدود 53 گرم سبک‌تر از نسل پیشینش ساخته شده و خوشبختانه این کاهش وزن منجر به تغییر در کیفیت صدای آن نشده است. اگر به دنبال هدفونی تمام عیار با درایورهای 45 میلی‌متری هستید، آدیو تکنیکا ATH-MSR7b می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد. این هدفون نیز همانند سایر محصولات این کمپانی در IFA 2018 تا پایان پاییز امسال با قیمت 249 یورو پشت ویترین فروشگاه‌ها قرار خواهد گرفت.

ایربادهای بی سیم آدیو تکنیکا

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*