هدفون های بلوتوثی جدید آدیو تکنیکا

رونمایی از هدفون های بلوتوثی جدید آدیو تکنیکا در ایفا 2017

ساعاتی پیش هدفون های بلوتوثی جدید آدیو تکنیکا (َAudio-Technica) در نمایشگاه IFA 2017 رونمایی شدند. آن‌ها شامل یک هدفون رو گوشی و سه هدفون تو گوشی بلوتوثی بی سیم با قیمت مقرون به صرفه و کیفیتی بالا هستند.

کمپانی آدیو تکتیکا از دو مدل هدفون بلوتوثی رو گوشی همراه با یک سری جدید از هدفون های تو گوشی بلوتوثی جدید خود پرده برداری کرد. برخلاف تلاش‌های اخیر این کمپانی (عرضه هدفون ATH-ADX5000‌ همراه با یک کیف لوکس و گران قیمت)، تمامی هدفون های بلوتوثی جدید آدیو تکنیکا از قیمت مقرون به صرفه‌ای بهره می‌برند، اما همچنان کیفیت قابل تحسینی را برای شنوندگان به ارمغان خواهند آورد.

هدفون های بلوتوثی جدید آدیو تکنیکا

مدل ATH-AR5BT دنبال کننده مدل ATH-AR3BT ‌خواهد بود که اوایل سال جاری میلادی عرضه شد. بسیاری از مشخصات بین این دو هدفون بلوتوثی نظیر عمر باتری 30 ساعته و پشتیبانی از بلوتوث aptX، پشتیبانی از ACC‌ و کدک‌های SBC یکسان است اما در نسل جدید بهبودهایی نیز حاصل شده است. AR5BT جدید حاوی طیف فرکانس بزرگ‌تر از 5 تا 40 هزار هرتز و یک درایور بزرگ‌تر 45 میلی‌متری است. آن همچنین حاوی یک تاچ‌ آپ تصویری (کنترل‌های لمسی)‌، طراحی بسیار شیک، روگوشی‌هایی بزرگ‌تر و مدل رنگی اضافی شامل یک مدل قرمز روشن است.

هدفون های بلوتوثی جدید آدیو تکنیکا

سه هدفون توگوشی جدید آدیو تکنیکا نیز از خانواده CKR این کمپانی هستند. این سه مدل شامل ATH-CKR75BT، ATH-CKR55BT‌ و ATH-CKR35BT‌ هستند. اندازه‌ی درایو‌ها یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌های این سه مدل است که به ترتیب شامل 11.8 میلی‌متر، 10.7 میلی‌متر و 9.8 میلی‌متر همراه با طیف فرکانس 40 هزار هرتز، 35 هزار هرتز و 24 هزار هرتز می‌شوند. همچنین لازم به ذکر است که تمامی این سه مدل از AAC‌ پشتیبانی می‌کنند، اما تنها دو مدل CKR75BT و CKR55BT قادر به پشتیبانی از aptX هستند. عمر باتری در این هدفون های بلوتوثی جدید آدیو تکنیکا 7 ساعت برآورد شده است که مطمئنا برای استفاده در طول یک مسافرت زمینی یا پرواز کافی است.

قیمت هدفون های بلوتوثی جدید آدیو تکنیکا

لازم به ذکر است هدفون روگوشی ATH-AR5BT‌ آدیو تکنیکا از نوامبر سال جاری با قیمت 199 یورو به فروش خواهد رسید. مدل‌های تو گوشی هدفون‌های Audio-Technica نیز از ماه اکتبر به فروش خواهند رسید. مدل CKR75BT با قیمت 159 یورو، مدل CKR55BT با قیمت 99 یورو و مدل CKR35BT نیز با قیمت 59 یورو عرضه خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع اسپیکر بلوتوث ، هندزفری و هندزفری بلوتوث موجود در بازار ایران در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*