عکس های هواوی میت 20

عکس های هواوی میت 20 منتشر شد؛ پرچمدار هواوی در نمایشگاه ایفا 2018

عکس های هواوی میت 20 (Huawei Mate 20) در دنیای واقعی منتشر شد. این تصاویر، هواوی میت ۲۰ را در دستان یکی از شرکت‌کنندگان نمایشگاه ایفا 2018 نشان می‌دهند.

IFA یا هر رویداد فناوری مهم دیگر، به شکلی باورنکردنی شلوغ و پرازدحام هستند. با این حال، توجه برخی افراد به جزئیات همواره ما را غافلگیر می‌کند. در واقع، ما امروز چندین تصویر زنده از هواوی میت 20 داریم که ظاهرا در نمایشگاه IFA 2018 ثبت شده‌اند. پیش‌تر، مدیران از معرفی گوشی های جدید خود در تاریخ 16 اکتبر (24 مهر) خبر داده بودند و این یعنی ما هنوز یک ماه با رونمایی از محصولات خانواده Mate 20 فاصله داریم. هرچند، این زمان به اندازه‌ای طولانی نیست که نتوانیم نمونه‌های اولیه یا عکس‌های آنها را پیش از معرفی رسمی ببینیم. به بیان دیگر، انتشار این تصاویر امری معمول است.

عکس های هواوی میت 20

ظاهرا فردی که او را در تصاویر ضمیمه‌شده مشاهده می‌کنیم، یکی از افراد وابسته به شرکت هواوی باشد چرا که علاوه بر داشتن گوشی میت 20، دستبندی با نام این شرکت نیز دارد. با توجه به ضخامت و جزئیاتی که در این عکس‌ها دیده می‌شود، ما بعید می‌دانیم که استفاده عمومی از این گوشی عمدی بوده باشد. به هر صورت، عکس های هواوی میت 20 اطلاعات غافلگیرکننده‌ای را در اختیار ما قرار می‌دهند.

مهم‌ترین چیز، وجود دوربین سه گانه بر روی یک مازول مربعی است؛ چیزی که پیش‌تر نیز در تصاویر منتشرشده توسط XDA دیده بودیم. هرچند، ما اطلاعاتی در مورد نوع سنسورها و شباهت داشتن آنها با دوربین موجود در پی 20 پرو نداریم. بخش مهم‌تر این است که تصاویر پیش رو، به اطلاعات و مشخصاتی که در گذشته از طریق XDA منتشر شده بودند، اعتبار می‌بخشد:

عکس های هواوی میت 20

از طرفی، ممکن است این تصاویر به خوبی نشانگر طراحی نهایی نباشند. پیش از این اعلام شده بود که اسکنر اثر انگشت در بخش پشتی تعبیه خواهد شد، اما در این تصاویر خبری از بریدگی مخصوص این سنسور روی قاب پشتی نیست. آیا این احتمال وجود دارد که هواوی همانند میت RS پورشه دیزاین از سنسور اثر انگشت زیر صفحه استفاده کند؟

عکس های هواوی میت 20

یکی دیگر از چیزهایی که با شایعات تناض دارد، سیستم اسپیکر و محل قرارگیری آن است. در حقیقت، هر گونه که در نظر بگیرید، یکی از دو اسپیکر باید در بخش پایینی میت 20 جای گیرد. اگرچه کیفیت تصاویر منتشرشده پایین است، اما واقعا نمی‌توان اسپیکر را در کنار پورت یو اس بی نوع C دید. اگر هیچ اجزایی در بخش پایینی جای نگرفته است، چرا ضخامت آن باید تا این اندازه زیاد باشد؟

اگرچه نمایشگر تقریبا پوشیده شده است، اما احتمال طراحی منحنی لبه‌های صفحه وجود دارد. علاوه بر این، چیزی شبیه به یک پنجره روی قاب دیده می‌شود که احتمالا برخی از اطلاعات مهم را نمایش خواهد داد. در نهایت، ما می‌توانیم جک 3.5 میلی‌متری صدا را در بخش بالایی ببینیم.

عکس های هواوی میت 20

تا جایی که فعلا ما می‌دانیم، گوشی های سری Mate 20 شامل مدل‌های میت 20، میت 20 پرو (شاید نسخه پورشه دیزاین میت 20) و میت 20 لایت (که هفته گذشته معرفی شد)، می‌شوند. میت 20 پرو صفحه نمایشی 6.3 اینچی با ناچ قطره آب، دوربین سه گانه و باتری 4200 میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت و با ویژگی‌هایی همچون شارژ سریع، اسپیکرهای استریو و شیشه در هر دو بخش پشتی و جلویی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

عکس های هواوی میت 20

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*