ام جی RX5

ام جی RX5 توسط شرکت خودروسازی فردا در ایران رونمایی شد

ام جی RX5 در ایران رونمایی شد. شرکت خودروسازی فردا پس از عقد قرارداد با شرکت چینی سایک موتور، حالا در حضور وزیر صنعت و معدن و تجارت، آغاز تولید خودروی شاسی بلند ام جی آر ایکس 5 را اعلام کرد.

خط تولید جدید شرکت خودروسازی فردا و محصول جدید این شرکت در حضور شریعتمداری، وزیر صنعت و معدن و تجارت رونمایی شد. شرکت خودروسازی فردا که پیش از این سابقه همکاری با خودروسازان داخلی را داشته، پس از انجام مذاکرات با شرکت چینی سایک موتور به عنوان بزرگترین خودروساز چین قرارداد امضا کرد. سایک موتور با تولید بیش از 5 میلیون دستگاه خودرو در سال، حتی یکی از غول‌های خودروسازی دنیا محسوب می‌شود. این گروه خودروسازی چینی، شرکت MG که اصالتا انگلیسی بوده را نیز خریداری کرده و تولید محصولات ام جی را برعهده دارد.

حالا شرکت خودروسازی فردا، تولید و عرضه یکی از بهترین و پرفروش‌ترین شاسی بلندهای ام جی و سایک موتور را در کشورمان آغاز خواهد کرد. ام جی RX5 یک شاسی بلند قدرتمند، زیبا، باکیفیت و با سطح بالایی از امکانات رفاهی و ایمنی است که در حضور وزیر صنعت در ایران رونمایی شد و قرار است در کارخانه شرکت خودروسازی فردا تولید شود.

ام جی RX5

شرکت خودروسازی فردا با تولید ام جی RX5 قدم بزرگی را در ارتقای کیفیت خودروهای ساخت داخلی برمی‌دارد و قصد دارد در چهار سال آینده نیز همکاری‌های خود با شرکت سایک موتور را گسترش داده و 5 محصول دیگر را تولید و به بازار ایران عرضه کند. شریعتمداری، وزیر صنعت و معدن و تجارت نیز در حاشیه این مراسم، ضمن اعلام حمایت دولت از بخش خصوصی گفت تولید این خودروی جدید نویدبخش حرکتی نو در مسیر خودروسازی کشورمان در دوران تحریم خواهد بود. شرکت خودروسازی فردا همچنین اعلام کرد علاوه بر ام جی RX5 ، خودروی ام جی ZS نیز در اواخر سال جاری رونمایی می‌شود.

ام جی RX5

مشخصات و امکانات ام جی RX5

ام جی آر ایکس 5 با پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ به قدرت 220 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتن‌متر به همراه گیربکس 7 سرعته دو کلاچه در بازار ایران عرضه می‌شود. از جمله آپشن‌های این خودرو نیز می‌توان به سیستم استاپ و استارت پیشرانه، چراغ‌های مه‌شکن چرخشی جلو، چراغ بدرقه و خوش‌آمدگویی، سانروف پانوراما، آینه‌های تاشوی برقی، استارت دکمه‌ای، کروز کنترل، صندلی‌های برقی جلو، گرم‌کن صندلی‌های جلو، صفحه نمایش 10.4 اینچی لمسی، کول باکس، سنسور باران، سنسورهای جلو و عقب، دوربین عقب، دوربین 360 درجه و رادار هشدار دهنده تغییر خطوط اشاره کرد.

ام جی RX5

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*