طرح فروش محصولات سایپا و ایران خودرو

زمان شروع ثبت نام در طرح فروش محصولات سایپا و ایران خودرو

طرح فروش محصولات سایپا و ایران خودرو در شهریور 97 به زودی آغاز می‌شود و در این جشنواره قرار است 40 هزار خودرو با قیمت مناسب به مشتریان عرضه شود. اما ثبت نام محصولات سایپا و ایران خودرو از چه زمانی آغاز خواهد شد؟

اخیرا اعلام شد که شرکت‌های خودروسازی سایپا و ایران خودرو قرار است در شهریورماه 1397 حدود 40 هزار خودرو را با هدف کنترل بازار به مشتریان عرضه کنند. گفته می‌شود در این طرح فروش حدود 20 هزار دستگاه خودرو از محصولات سایپا و 20 هزار دستگاه خودرو از خودروهای ناقصی ایران خودرو که تامین قطعات آنها انجام شده به بازار عرضه خواهد شد و این امر می‌تواند تا حدود زیادی به کنترل بازار و تعدیل قیمت خودرو کمک کند.

در ادامه مشخص شد که در طرح فروش محصولات سایپا و ایران خودرو در شهریورماه 97، هر فرد با کارت ملی خود مجاز به ثبت نام صرفا یک دستگاه خودرو خواهد بود و خریداران این خودروها نیز تا یک سال حق صلح یا فروختن خودروی خریداری شده را نخواهند داشت. به این ترتیب می‌توان امیدوار بود که با این طرح، از دلالی کاذب در بازار خودرو جلوگیری شده و دست سودجویان از این بازار قطع شود.

طبق اعلام اولیه مسئولان، قرار بود طرح فروش محصولات سایپا و ایران خودرو از روز شنبه 10 شهریور 1397 آغاز شود، اما نه تنها این اتفاق نیفتاد، بلکه هنوز هم هیچ خبری از اعلام شرایط فروش جدید ایران خودرو و سایپا نیست. شرکت سایپا در آخرین اطلاعیه‌ی خود از مشتریان خواست برای ثبت نام اینترنتی محصولات سایپا تنها به سایت اینترنتی رسمی این گروه به نشانی www.saipacorp.com یا سایت فروش اینترنتی محصولات این شرکت به نشانی www.saipa.iranecar.com مراجعه کنند و از پرداخت وجه به حساب‌های غیر شرکت سایپا خودداری نمایند.

طرح فروش محصولات سایپا و ایران خودرو به زودی آغاز می‌شود

با مراجعه به سایت فروش سایپا مشاهده می‌کنیم که تمامی گزینه‌ها غیر فعال شده و تنها تصویر زیر قابل رویت است که حاوی پیام «شرایط فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به زودی اعلام خواهد شد» می‌باشد.

طرح فروش محصولات سایپا و ایران خودرو

طبق اطلاعات به دست آمده، هنوز جزئیات شرایط فروش محصولات سایپا و ایران خودرو نهایی نشده و فعلا برنامه‌ریزی سایپا در این رابطه ادامه دارد. تاکنون زمان شروع ثبت نام محصولات ایران خودرو و سایپا به طور قطعی اعلام نشده، اما گفته می‌شود این طرح قطعا در هفته جاری آماده خواهد شد و احتمالا ظرف یکی دو روز آینده شاهد اعلام شرایط فروش و آغاز ثبت نام محصولات سایپا و ایران خودرو خواهیم بود.

به روز رسانی – 12 شهریور 97 (بر روی لینک زیر کلیک کنید): 

**شرایط فروش محصولات سایپا در 14 شهریور 97 اعلام شد**

به‌روزرسانی 1 مهر 1397