رندر آیفون ایکس اس گلد

انتشار رندر آیفون ایکس اس گلد پیش از رونمایی رسمی

به تازگی رندر آیفون ایکس اس گلد (iPhone XS) منتشر شده است. این رندر نشان می‌دهد گوشی 2018 جدید اپل و جانشین آیفون ایکس، بسیار زیباتر از چیزی است که تصور می‌کردیم. با توجه به نزدیک به شدن به تاریخ رونمایی، این رندر آیفون ایکس اس گلد احتمالا شباهت زیادی با مدل اصلی دارد.

اپل دعوت‌نامه‌هایی را برای اهالی رسانه ارسال و از آن‌ها دعوت کرد در رویداد روز سیزدهم سپتامبر (بیست و دوم شهریور) آن شرکت کنند. انتظار داریم این رویداد محل رونمایی سه گوشی جدید شرکت یعنی آیفون 9 یا آیفون 2018 دارای نمایشگر 6.1 اینچی، آیفون ایکس اس مجهز به صفحه نمایش 5.8 اینچی (جانشین آیفون ایکس) و فبلت 6.5 اینچی غول‌پیکر آیفون ایکس اس پلاس باشد.

جدیدترین رندر آیفون ایکس اس گلد

رندر آیفون ایکس اس گلد

حدود ده روز مانده به این رویداد، کاربر VenyaGeskin1@ در توییتر، با انتشار یک رندر آیفون ایکس اس گلد سبک طراحی این گوشی را به ما نشان داد. این یک گوشی ناچ استایل بوده و حاشیه‌های بسیار کم اطراف نمایشگرش به رنگ طلایی است. چند روز پیش نیز رندر مشابهی از این مدل مشاهده کرده بودیم که گوشی موبایلی کاملا شبیه به جدیدترین رندر آیفون ایکس اس گلد را به تصویر می‌کشید و تنها تفاوت آن، زاویه نمایش متفاوت بود.

یکی از ویژگی‌های نرم افزاری و بصری پرچمدار آتی اپل که در رندر آیفون ایکس اس گلد به خوبی مشخص است، پوسته منحصربه‌فرد و جدید آن محسوب می‌شود، به طوری که می‌تواند بریدگی بالای نمایشگر را مخفی کند.

بر اساس شایعاتی که تا امروز منتشر شده‌اند، دو گوشی آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس پلاس از نظر مشخصات فنی و سبک طراحی کاملا یکسان بوده و تنها تفاوتشان، ابعاد صفحه نمایش و بدنه است. بدنه هر دو از فولاد ضد زنگ ساخته شده و دارای طراحی ناچ استایل هستند. در پنل جلویی، از یک نمایشگر OLED استفاده شده است. تراشه اپل A12 مغز متفکر آن‌ها بوده و به 4 گیگابایت رم مجهز شده‌اند. از نظر ظرفیت داخلی، این گوشی ها در سه نسخه 64 گیگابایتی، 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی عرضه خواهند شد.