تاچ آیدی زیر نمایشگر

اپل برنامه‌ای برای استفاده از تاچ آیدی زیر نمایشگر ندارد

مینگ چی کو معتقد است که اپل قصد استفاده از تاچ آیدی زیر نمایشگر در آینده‌ای نزدیک را ندارد. اسکنرهای اثر انگشت زیر صفحه به تازگی نزد گوشی سازهای اندرویدی محبوب شده است، اما اپل برای استفاده در آیفون هایش همچنان تا تکامل این فناوری منتظر خواهد ماند.

شرکت اپل هنوز به قدر کافی به فناوری اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر اعتماد نکدره است که بخواهد آن را به همین زودی‌ها در زیر نمایشگر آیفون های خود استفاده کند. به نقل از مینگ چی کو، تحلیلگر شرکت TF International Securities، اپل قصد ندارد حداقل در آینده‌ای نزدیک از تاچ آیدی زیر نمایشگر در آیفون های تمام صفحه خود استفاده کند.

فیس آیدی بهتر از تاچ آیدی زیر نمایشگر

طبق گفته‌های این تحلیلگر، اپل واکنش منفی کمی را نسبت به فیس آیدی تعبیه شده بر روی آیفون ایکس خود دیده و احساس نمی‌کند نیازی به بازگرداندن تاچ آی دی به محصولاتش باشد. سرمایه گذاری اپل بر روی راه حل‌های واقعیت افزوده نیز یکی از عمده دلایلی است که گفته می‌شود اپل می‌خواهد از فیس آی دی به عنوان یک راه حل امنیتی در سه آیفون سال 2019 خود استفاده کند. اپل در نظر دارد فیس آیدی را به تبلت های آیپد سال 2019 خود نیز بیاورد و با حذف کلید فیزیکی هوم، علاوه بر کم کردن حاشیه‌های اطراف نمایشگر، ظرفیت‌های واقعیت افزوده آیپدهایش را نیز ارتقا ببخشد.

کو انتظار دارد سازندگان اندرویدی به سمت استفاده از اسکنر اثر انگشت زیر صفحه گام بردارند و به همین منظور می‌خواهد از آن‌ها متفاوت عمل کند. جدا از آن، اسکنرهای اثر انگشت زیر نمایشگر هنوز در حال توسعه هسند و به اندازه‌ی اسکنرهای معمولی سریع و قابل اعتماد نشده‌اند. اسکنر اثر انگشت زیر صفحه همچنین نیازمند یک نمایشگر از نوع OLED است که می‌تواند دومین محدودیت در تولید را به ارمغان بیاورد و منجر به افزایش قیمت کلی دیوایس شود.

اپل می‌خواهد سال آینده، زمانی که فناوری اسکنر اثر انگشت زیر صفحه بتواند در هر جای صفحه اثر انگشت شما را شناسایی کند و نیازی به یک جایگاه خاص از نمایشگر نباشد، در آن کنکاش کند. با تمام این تفاسیر مینگ چی کو انتظار دارد استفاده از این نوع اسکنرهای مدرن در سال 2019 تا 500 درصد پیشرفت کنند که می‌تواند چیزی در حدود 15 میلیون دستگاه در سراسر جهان باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. امکانش هست بسازه نگران نباشید

  2. اپل حرفه ایه و بلده کارشو درست انجام بده

  3. به نظر من که هیچی مثل حسگر اثر انگشت نمیشه مثلا الان ایفون ایکس داری شب ساعت 3 میخوای یه لحظه قفلشو باز کنی نور چراغش ادمو کور میکنه البته اپل تازه اول راه فیس ایدیه و قطعا بهترش میکنه
    همین حسگر اثر انگشت های اولیه هم چندان تعریفی نبودن