گوشی هواوی میت 20 پرو

منتظر نمایشگر 6.9 اینچی در گوشی هواوی میت 20 پرو نباشید

یکی از افشاگران مورد اعتماد با انتشار یک عکس، به شایعات پیرامون تجهیز گوشی هواوی میت 20 پرو (Huawei Mate 20 Pro) به نمایشگر 6.9 اینچی پایان داد.

نسل جدید پرچمداران هواوی قرار است در تاریخ 16 اکتبر (24 مهر) به صورت رسمی معرفی شوند. پیش از این گفته می‌شد گوشی هواوی میت ۲۰ پرو با نمایشگر بزرگ 6.9 اینچی اولد به دست کاربران می‌رسد؛ اما افشاگر مورد اعتماد، استیون همراستافر با نام کاربری “OnLeaks” در توییتر، این ادعا را رد می‌کند.

تجهیز گوشی هواوی میت 20 پرو به فناوری پیشرفته تشخیص چهره

مطابق با طرحی که به کمک کامپیوتر طراحی شده است، پرچمدار بعدی هواوی به نمایشگر 6.25 اینچی مجهز خواهد شد. این خبر با گزارش‌های پیشین، هم‌خوانی دارد و تصویر منتشرشده، وجود بریدگی عریض در بخش بالایی صفحه را تایید می‌کند. ظاهرا چینی‌ها با استفاده ازیک فناوری تشخیص چهره جدید قصد دارند به جنگ Face ID اپل بروند. علاوه بر این، لبه‌های منحنی (همانند چیزی که در گوشی های سامسونگ می‌بینیم) نیز در این بخش حاضر خواهند بود. در حقیقت، به نظر می‌رسد تنها موضوعی که به اشتباه اعلام شده بود، اندازه صفحه نمایش است.

در رابطه با مشخصات فنی، تراشه کایرین 980 در کنار 6 گیگابایت رم، مسئولیت مدیریت اطلاعات را بر عهده خواهد داشت. تصاویری که روز گذشته شاهد انتشار آنها بودیم، وجود حافظه داخلی 128 گیگابایتی را تایید می‌کنند. هرچند، ظاهرا امکان ارتقای حافظه داخلی وجود ندارد. برای دوربین نیز احتمالا باز هم از یک سنسور 40 مگاپیکسلی اصلی در کنار سنسور 20 مگاپیکسلس مونوکروم و سنسوری 8 مگاپیکسلی با لنز تله فوتو استفاده خواهد شد. یک باتری حداقل 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی (احتمالا 4200 میلی‌آمپری)، اندروید 9 پای و رابط کاربری EMUI 9 از دیگر ویژگی‌های مهم این اسمارت فون محسوب می‌شوند.

علاقه‌مندان به خرید گوشی های جدید هواوی، احتمالا از اواخر اکتبر (اوایل آبان) قادر به خرید این تلفن های هوشمند خواهند بود.