رویداد سرفیس مایکروسافت

رویداد سرفیس مایکروسافت ماه آینده برگزار می‌شود

رویداد سرفیس مایکروسافت ماه آینده در نیویورک برگزار خواهد شد. غول نرم افزار جهان در این رویداد از جدیدترین دستاوردهای نرم افزاری و سخت افزاری خود شامل نسل جدید سرفیس پرو و سرفیس لپ تاپ پرده برداری خواهد کرد.

مایکروسافت برای برگزاری یک رویداد خبری ویژه در شهر نیویورک در ماه آینده برنامه ریزی کرده است. این سازنده نرم افزار از روز گذشته ارسال دعوتنامه‌های مربوط به این مراسم را آغاز کرده است و از عبارت تبلیغاتی «لحظه‌ای از زمان شما» برای توصیف آن استفاده کرده است. رویداد سرفیس مایکروسافت قرار است در ساعت 12:00 روز سه شنبه 10 مهر ماه در شهر نیویورک برگزار شده و بر روی آخرین نرم افزارها، سخت افزارها و سرویس های مایکروسافت متمرکز باشد. در حالی که ما در مورد یک دیوایس دو نمایشگره به نام اندرومدا هیجان زده هستیم، اما بعید به نظر می‌رسد شاهد رونمایی از آن در رویداد سرفیس مایکروسافت باشیم.

انتظارها از رویداد سرفیس مایکروسافت

به جای آن، در این رویداد به نظر می‌رسد می‌توانیم شاهد نسل جدیدی از دیوایس های خانواده سرفیس مایکروسافت باشیم. گزارش شده است که مایکروسافت در حال کار بر روی یک تبلت سرفیس پرو با بازطراحی سنگین است، اما بعید به نظر می‌رسد این طراحی زودتر از سال آینده به اتمام برسد. ما می‌توانیم نسل جدیدی از تبلت های Surface Pro و لپ تاپ های Surface Laptop را همراه با آخرین نسل پردازنده‌های اینتل در رویداد سرفیس مایکروسافت ملاقات کنیم. همچنین دو سال از عرضه نخستین نسل سرفیس استودیو می‌گذرد و می‌توانیم یک کامپیوتر همه کاره (All-in-One) جدید را نیز با برند سرفیس در این رویداد ببینیم.

در این رویداد پاییزی همچنین بر روی سرویس‌ها و سخت افزارهای مایکروسافت برای منزل و محل کار نیز تمرکز وجود خواهد داشت. در رویداد سرفیس مایکروسافت همچنین در مورد چگونگی کار با اپلیکیشن Your Phone برای نمایش آینه‌ای اپلیکیشن های موبایلی در کامپیوترها نیز صحبت خواهد شد. مایکروسافت آشکارسازی قابلیت‌های آپدیت بعدی ویندوز 10 با کدنام 19H1 را آغاز کرده است، پس می‌توانیم با برخی از آن‌ها در رویداد سرفیس مایکروسافت آشنا شویم. ما همچنین می‌توانیم نگاه نزدیک‌تری به سرفیس هاب 2 داشته باشیم.

این رویداد در زمانی بین رویدادهای اپل و گوگل برگزار خواهد شد. اپل هفته‌ی آینده از آیفون ایکس اس پرده برداری خواهد کرد و گوگل نیز 18 مهر ماه از گوشی گوگل پیکسل 3 پرده برداری خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*