درآمد اچ تی سی

سقوط 97 درصدی درآمد اچ تی سی از نابودی این شرکت خبر می‌دهد

درآمد اچ تی سی از بازار موبایل، طی 15 سال اخیر به کمترین میزان خود رسیده است. بر اساس اخبار جدید، درآمد اچ تی سی به میزان 97 درصد کاهش پیدا کرده که از حذف کامل آن از بازار گوشی های هوشمند در آینده‌ای نزدیک خبر می‌دهد.

بر اساس گزارش جدید میزان درآمد اچ تی سی در دومین سه ماهه سال جاری، درآمد شرکت طی این بازه زمانی برابر 6.774 میلیارد دلار تایوان بوده که از سقوط سال به سال 58 درصدی خبر می‌دهد. ضرر خالص شرکت برابر 2.09 دلار برآورد شده است. این دهمین بازه سه ماهه متوالی محسوب می‌شود که درآمد اچ تی سی با شیبی زیاد در حال کاهش است.

کاهش شدید درآمد اچ تی سی در بازار موبایل

ماه گذشته میلادی، درآمد اچ تی سی برابر 1.388 میلیارد دلار تایوان بود که در مقایسه با درآمد همین ماه در سال گذشته 77 درصد کاهش به خود دیده است. از سپتامبر سال 2003 به بعد، این بدترین و کمترین میزان درآمد اچ تی سی به شمار می‌رود. در ادامه سقوط ادامه‌دار این شرکت تایوانی، چند ماه قبل اعلام شد شرکت تصمیم دارد نزدیک به هزار و پانصد نفر از کارمندان خود را اخراج کند.

با وجود عملکرد ضعیف اچ تی سی در بازار گوشی هوشمند، که روزی در آن پرچمداری می‌کرد، این شرکت همچنان سازنده بهترین، قدرتمندترین و پرطرفدارترین هدست واقعیت مجازی دنیا یعنی اچ تی سی وایو محسوب می‌شود. موسس و مدیر عامل شرکت در گفتگو با رسانه‌های خبری گفت تکنولوژی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، مدت‌ها است تمرکز اصلی اچ تی سی محسوب می‌شود.

بعد از انتشار لیست ده گوشی‌ساز برتر دنیا در ماه گذشته، در کمال تعجب دیدیم در تاپ 10 دنیا خبری از دو گوشی‌ساز قدیمی یعنی اچ تی سی و سونی نبوده و در عوض نام شرکت‌های تازه واردی همچون اچ ام دی گلوبال، که کمتر از دو سال از آغاز فعالیت آن می‌گذرد، دیده می‌‌شود! وضعیت بد شرکت در بازار موبایل و سقوط بسیار شدید میزان درآمد اچ تی سی سبب شده تنها یک معجزه قادر به برگرداندن آن به بازار موبایل باشد. این معجزه چیزی به جز یک استراتژی بلند مدت صحیح نخواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. خوب بهش میاد همشه گوشیاش رو گرون تر از بقیه میده ولی دلم براش میسوزه

  2. اچ تی سی یو 12 که امتیاز 103 رو توی دوربین گرفت و الان دوربینش دومه فقط ایراد اچ تی سی صفحه نمایش و رابط کاربریه و الا توی مابقی چیزا بقیه شرکتا باید ازش الگو بگیرن

  3. دیگه چی واسش مونده 97 درصد بر باد رفته

  4. اینو وقتی نصف کارمنداشو اخراج کرد من فهمیدم