طرح پیش فروش ایران خودرو

اطلاعات جدیدی از طرح پیش فروش ایران خودرو اعلام شد

طرح پیش فروش ایران خودرو به زودی آغاز می‌شود و شرکت ایران خودرو قصد دارد 40 هزار دستگاه خودرو را به مشتریان عرضه کند. در همین راستا، اطلاعات جدیدی از این شرایط فروش اعلام شده است.

گروه صنعتی ایران خودرو، اطلاعات جدیدی را از طرح پیش فروش محصولات خود اعلام کرده است. این شرکت در اطلاعیه‌ی جدید خود در خصوص پیش فروش 40 هزار دستگاه خودرو اعلام کرد گروه صنعتی ایران خودرو به منظور توزیع عادلانه محصولات خود میان مشتریان واقعی، طبق هماهنگی با گروه خودروسازی سایپا، کد ملی تمام مشتریانی را که در طرح پیش فروش این شرکت ثبت نام کرده‌اند را دریافت خواهد کرد. هدف شرکت ایران خودرو از این کار، توزیع خودروهای تولیدی در جامعه بین مصرف‌کنندگان و مشتریان نهایی است. به این ترتیب، کسانی که در طرح فروش محصولات سایپا ثبت نام کردند، امکان ثبت نام در طرح پیش فروش ایران خودرو را نخواهند داشت و افرادی که در این طرح ثبت نام می‌کنند، صرفا نیازمند خودروی شخصی و مصرف‌کننده واقعی خواهند بود.

با توجه به فروش اخیر محصولات سایپا و استفاده تعدادی از مشتریان از شرایط ارائه شده توسط این شرکت، گروه صنعتی ایران خودرو از مدیریت ارشد این شرکت خواسته تا لیست کد ملی مشتریانی که در ثبت نام اخیر موفق به ثبت نام شده‌اند را اعلام کند تا از ثبت نام این افراد در طرح پیش فروش ایران خودرو جلوگیری شود.

سایر شروط طرح پیش فروش ایران خودرو

لازم به ذکر است که سایر شروط اجرا شده در شرایط فروش سایپا برای فروش محصولات ایران خودرو نیز اجرایی خواهد شد. از جمله این شروط می‌توان به محدودیت ثبت نام یک دستگاه خودرو برای هر کد ملی، ممنوعیت ثبت نام برای افراد زیر 18 سال و ممنوعیت فروش خودروی خریداری شده تا یک سال اشاره کرد. طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو به زودی آغاز می‌شود و در آن 40 هزار دستگاه از محصولات این شرکت با هدف تنظیم بازار به مشتریان عرضه خواهد شد.

به‌روزرسانی 1 مهر 1397