عرضه اولین گوشی هوشمند منعطف

تاریخ عرضه اولین گوشی منعطف سامسونگ هنوز مشخص نیست!

تاریخ دقیق عرضه اولین گوشی هوشمند منعطف سامسونگ هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. اگرچه اخباری پیرامون زمان عرضه نخستین گوشی انعطاف پذیر سامسونگ در سال 2018 و یا 2019 شنیده می‌شود، اما هنوز تاریخ دقیقی برای آن وجود ندارد.

اخبار پیرامون مشخصات فنی، قابلیت‌ها، ویژگی‌ها و از همه مهمتر، زمان عرضه اولین گوشی هوشمند منعطف سامسونگ، رفته رفته از حالت جذاب همیشگی، شکلی خسته‌کننده به خود گرفته است! کاربران از هفت سال و نیم پیش و زمان رونمایی نمایشگر 4.5 اینچی منعطف سامسونگ در نمایشگاه CES 2011 منتظر معرفی یک گوشی مجهز به این صفحه نمایش هستند، اما هر روز اخبار ضد و نقیضی پیرامون آن می‌شوند؛ عرضه اولین گوشی هوشمند منعطف سرانجام در چه تاریخی اتفاق خواهد افتاد؟

عرضه اولین گوشی هوشمند منعطف

تا امروز رندرهای مختلفی از نخستین گوشی انعطاف پذیر تاریخ فناوری که قرار است توسط سامسونگ معرفی شود دید‌ه‌ایم. البته طبق اخبار، هواوی نیز طی چند سال اخیر بیکار نمانده و برخلاف سامسونگ، به جای راه انداختن بوق و کرنا، در خفا گوشی هوشمند منعطف خود را توسعه داده است، به طوری که اگر بزرگترین گوشی‌ساز دنیا دست نجنباند، هواوی تبدیل به شرکت ارائه‌کننده نخستین گوشی هوشمند انعطاف‌ پذیر خواهد شد.

انتظار برای عرضه اولین گوشی هوشمند منعطف تا کی؟

طی دو سال اخیر، مدیران سامسونگ دائما زما‌ن‌های متفاوتی را برای عرضه اولین گوشی منعطف شرکت ارائه‌ کرده‌اند، اما حتی این تاریخ‌ها نیز چندان واضح نبوده‌اند، چرا که مدیران به جای زمان، به 2018 یا 2019 (و برخی موارد 2020) اشاره داشته‌اند! به عنوان نمونه چندی پیش و بعد از انتشار اخباری پیرامون سرعت گرفتن فرآیند توسعه گوشی منعطف هواوی، رییس بخش موبایل سامسونگ اعلام کرد نخستین محصول سری F تا انتهای سال 2018، که تا پایان آن فقط چهار ماه باقی مانده است، معرفی خواهد شد. این مدیر مدعی شد استخدام 200 نفر به منظور انجام آزمایش‌های نهایی بر روی گوشی، تضمینی برای عرضه اولین گوشی هوشمند منعطف شرکت در زودترین زمان ممکن خواهد بود. اما کمی بعدتر، مجددا 2019 زمان عرضه اولین گوشی هوشمند منعطف اعلام شد!

عرضه اولین گوشی هوشمند منعطف

ما نیز در یکی از مطالب پیشین، از نمایشگرهای منعطف به عنوان یکی از داغ‌ترین تکنولوژی های موبایل در سال 2019 یاد کردیم، چرا که عرضه اولین گوشی این چنینی تا انتهای 2018 کمی بعید به نظر می‌رسد. برخلاف سایر پرچمداران سامسونگ تا پیش از رونمایی رسمی، تاکنون حتی یک تصویر نیز از این گوشی در دنیای واقعی رویت نشده است.

روی هم رفته، عرضه اولین گوشی هوشمند منعطف سامسونگ در سال 2018 بعید به نظر می‌رسد. خوشبینانه‌ترین حالت، رونمایی گوشی در نمایشگاه CES 2019 است، در غیر این صورت ممکن است عرضه آن تا انتهای سال میلادی آتی نیز به طول بینجامد. از آنجایی که عظمت این تکنولوژی ورای تصور بوده و پیچیدگی‌های غیر قابل تصوری دارد، به تعویق افتادن عرضه نسخه تجاری گوشی به سال‌های بعدی از 2019 نیز دور از انتظار نیست.