هواوی میت 20 پورشه دیزاین

هواوی میت 20 پورشه دیزاین در مسیر تولید

یکی از منابع موثق حوزه موبایل، خبر از آن داده که هواوی میت 20 پورشه دیزاین (Huawei Mate 20 Porsche Design) در خط تولید قرار گرفته است و امسال نیز یک مدل لوکس، پرچمداران سری میت را همراهی خواهد کرد.

اواخر سال 2016، آغاز همکاری هواوی با کمپانی پورشه دیزاین (Porsche Design) برای طراحی و تولید برخی از گوشی های سری Mate بود. ثمره‌ی این همکاری ابتدا در هواوی میت 9 پورشه دیزاین و آخرین بار در هواوی میت آر اس پورشه دیزاین تجلی یافت. حالا در فاصله حدودا یکماهه تا رونمایی از سری میت 20، ظاهرا بار دیگر این همکاری بین دو کمپانی برای عرضه هواوی میت 20 پورشه دیزاین شکل گرفته است.

به تازگی «رولند کوانت» افشاگر سرشناس حوزه موبایل، فاش کرد که این محصول با کدنام اورست (Everest) در دست تولید قرار دارد. از قرار معلوم، او این نام را با استناد به کدنام مجهول EVR-xxxx که از سوی یکی از کارمندان هواوی مطرح شده بود، ذکر کرده است. البته در حال حاضر هیچ‌گونه اطلاعات رسمی درباره امکانات و مشخصات فنی چنین محصولی در دست نیست؛ اما گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد.

هواوی میت RS پورشه دیزاین

هواوی میت RS پورشه دیزاین

پیش‌بینی برچسب قیمت 2000 دلاری برای هواوی میت 20 پورشه دیزاین

از سخت افزار داخلی هواوی میت 20 پورشه دیزاین آغاز می‌کنیم که قاعدتا تراشه کایرین 980 باید قلب تپنده‌ی آن باشد و با 512 گیگابایت حافظه داخلی و حداقل 6 گیگابایت حافظه رم همراه شود. همچنین وجود ماژول دوربین سه گانه در پنل پشتی دستگاه نیز دور از ذهن نیست. به نظر می‌رسد بر خلاف برخی از رندهای منتشر شده از هواوی میت 20 و میت 20 پرو، این مجموعه دوربین همانند مدل‌های پیشین پورشه دیزاین دارای چیدمان عمودی باشد.

در جلو اما، با مشاهده‌ی پنل خمیده‌ی آمولد و حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش، نباید غافلگیر شویم چرا که در مدل RS نیز چنین مشخصه‌هایی وجود داشت. البته احتمالا بر خلاف میت آر اس پورشه دیزاین، میت 20 فاقد حسگر اثر انگشت ثانویه در پنل پشتی خواهد بود. همچنین وجود بریدگی ناچ در این گوشی لوکس دور از ذهن به نظر می‌رسد؛ چرا که اخیرا «کریستین شوامکراگ» مدیر طراحی کمپانی پورشه دیزاین، اظهار داشت که این ویژگی به ظاهر کلی گوشی خدشه وارد می‌کند.

انتظار می‌رود همانند دو عضو دیگر خانواده میت 20، از مدل پورشه دیزاین نیز در تاریخ 24 مهر ماه در شهر لندن رونمایی شود. همچنین با توجه به قیمت گوشی‌های لوکس هواوی در گذشته، برچسب قیمت 2000 دلاری برای این محصول پیش‌بینی می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. پیشرفت به این میگن

  2. اگه دوهزار دلار باشه هیچ کس سمتش نمییره