محصولات برند Beats

اپل برنامه‌ای برای معرفی محصولات جدید برند Beats در سال جاری ندارد

معمولا سران اپل به خرید برندهای دیگر با صرف هزینه زیاد عادت ندارند؛ اما در حالی که این کمپانی مبلغ گزاف 3 میلیارد دلار را صرف تصاحب برند Beats به عنوان یکی از مطرح‌ترین تولیدکنندگان هدفون کرد، ظاهرا آن را به حال خود رها کرده است.

البته باید گفت که Beats با فروش محصولات بعضا عجیب و پرطرفدار از قبیل Beats Pro، Studio 3 و Solo 3، هدفون وایرلس BeatsX و اسپیکر +Pill همچنان در حال و روز خوشی به سر می‌برد. کمپین‌های تبلیغاتی هم با حضور سلبریتی‌هایی چون لبران جیمز، سرینا ویلیامز، نیکی میناژ، اِمینم و البته داکتر دِرِی؛ در جذب مشتری برای محصولات برند Beats بسیار موفق عمل کرده‌اند.

محصولات برند Beats

اما علاقه‌مندانی که برای آشنایی با نسخه ارتقا یافته‌ی یکی از این گجت‌های صوتی در مراسم رونمایی 2018 اپل لحظه‌شماری می‌کنند، بهتر است چندان امیدوار نباشند؛ چرا که بر اساس گزارش‌ها فعلا خبری از معرفی محصولات جدید برند Beats نیست.

این در حالی است که چند ماه پیش وب‌سایت Verge به نقل از یک منبع مطلع، خبر از تولید و عرضه‌ی قریب‌الوقوع اسپیکر هوشمند Beats داد؛ اما هنوز گزارش‌های تکمیلی در این‌باره مخابره نشده است. در عوض انتظار می‌رود که اپل رونمایی از یک جفت ایرپاد (AirPods) به‌روز شده‌ را به همراه مدل‌های 2018 آیفون در دستور کار خود داشته باشد.

با این اوصاف، شاید 2018 اولین سال از تاریخ فعالیت 10 ساله‌ی Beats Electronics بدون معرفی یک محصول جدید باشد. البته این موضوع به معنای پایان کار این برند نخواهد بود؛ اما قطعا نشانه‌ی خوبی هم برای آینده‌ی آن نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. هدست های اپل کیفیتشون عالیه من یکی 5 سال پیش خریدم و هنوز استفاده میکنم و بیسش عالیه

  2. خخخ این هدستا مال اپله
    اخه من توی مغازه ها میدیم زده 30 تومن و از این حرفا و دیدم دی جی کالا داره بالای 400 میده فکر میکردم که دیجی داره گرون میده نگو اونا تقلبی بودن
    ولی طراحی هدست ها خیلی جالب نیست