دانگل هدفون آیفون

اپل به عرضه‌ رایگان دانگل هدفون همراه با گوشی های آیفون پایان می‌دهد

کمپانی اپل در جعبه گوشی های آیفون 10، آیفون 8 پلاس، آیفون 8، آیفون 7 و 7 پلاس یک دانگل هدفون قرار داده بود؛ اما این دست و دلبازی امسال هنگام فروش مدل‌های 2018 آیفون ادامه پیدا نخواهد کرد.

دانگل هدفون از این پس یکی از لوازم جانبی رایگان اپل به شمار نمی‌رود و آیفون های جدید همراه با مبدل لایتنینگ به جک 3.5 میلی‌متری صدا عرضه نخواهند شد. این سیاست تازه شامل آیفون 10 اس، آیفون 10 اس مکس، آیفون 10 آر و حتی آیفون 8 می‌شود.

دانگل هدفون آیفون

البته این را هم باید درنظر گرفت که دانگل رایگان عرضه شده همراه با مدل‌های قبلی آیفون، دوام مادام‌العمر نداشت و از قابلیت‌هایی نظیر DAC و تقویت کننده‌ صوتی هم بی‌بهره بود. اما به هر حال کاربران می‌توانستند در برخی موارد، از جمله مواقعی که شارژ هدفون وایرلس خود را تمام شده می‌دیدند، روی آن‌ها حساب کنند.

با این وجود، کسانی که علاقه‌مند به تهیه این وسیله جانبی برای گوشی آیفون خود هستند، هنوز هم می‌توانند همان دانگل هدفون سابقا رایگان را به طور جداگانه و با پرداخت مبلغ 9 دلار خریداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بابا این همه داری واسه گوشی‌ها پول میگیری خوب اینو به عنوان هدیه بزار روش

  2. این دان گلارو دیجی کالا فکر کنم داره حدود ۳۰ هزار تومن می فروشیم ولی خوب قیمت چندانی نداره تا حالا بخئاهد خبری چیزی راجع به نوشته بشه