دوربین سلفی هواوی نوا 3

نقش هوش مصنوعی دوربین سلفی هواوی نوا 3 در ثبت عکس‌های خیره‌کننده

هوش مصنوعی دوربین سلفی هواوی نوا 3 (Huawei Nova 3) نقش بسیار بیشتری از بوکه کردن تصاویر دارد و تنها یک مات‌کننده پس‌زمینه نیست بلکه نقش بهینه‌کننده تصویر را دارد. در ادامه با ویژگی‌های دوربین سلفی هواوی نوا ۳ بیشتر آشنا می‌شویم.

اگر بخواهید به عنوان یک ستاره در تصاویر سلفی خود بدرخشید، تمامی موارد برای شما اهمیت دارد و نباید از کمترین جزییات چشم‌پوشی کرد. با استفاده از حالت عمودی پرتره، مهم نیست در اطراف شما چه زیبایی‌هایی وجود دارد و می‌بایست به مات شدن آن‌ها و فوکوس بر روی صورت خودتان بسنده کنید.

اما چرا نمی‌توانیم همه آن زیبایی‌ها را با هم داشته باشیم؟ برای کسانی که این سوال ایجاد شده است Huawei با آخرین نسل از سری نوا یعنی گوشی هواوی نوا 3 (Huawei Nova 3) و بهره‌گیری از هوش مصنوعی (AI) آن‌ها را شگفت‌زده می‌کند!

مشخصات دوربین سلفی هواوی نوا 3

دوربین سلفی هواوی نوا 3 با سنسور 24 مگاپیکسلی قادر به تشخیص چهره انسان از پس‌زمینه است. دوربین فورا بیش از 200 سناریو را در هشت دسته از جمله آبی آسمان، ساحل، گیاهان، شب و گل به رسمیت می‌شناسد. پس از پردازش صحنه‌هایی که دوربین شناسایی  می‌کند، دستگاه تنظیماتی را برای بهینه‌سازی در پس‌زمینه اعمال می‌کند. در عین حال، سنسور 2 مگاپیکسل ثانویه در هماهنگی برای ثبت عمق کار می‌کند و به صورت خودکار تنظیم می‌شود تا بهترین زمینه را به گونه‌ای بهبود دهد که واقعا به شما و مخاطبان شما امکان می‌دهد تا یک لحظه واقعی را ثبت کنید. الگوریتم قدرتمند آن نیز می‌داند که چگونه زیبایی را به چهره شما اعمال کند تا اطمینان حاصل کنید که نور در مکان‌های مناسب قرار می‌گیرد. همچنین دوربین سلفی هواوی نوا 3 می‌تواند تنظیمات پوست و جزئیات صورت را با سن و جنسیت تنظیم کند.

در حالت AI-selfie تصاویر ثبت شده به صورت خودکار در بهترین تنظیمات قرار می‌گیرد و تصاویری بسیار حرفه‌ای همانند دوربین عکاسان مطرح به ثبت می‌رسد. در این حالت بهترین تنظیمات برای صورت شما اعمال می‌شود و در عین حال پس‌زمینه شما به خوبی و زیبایی هر چه تمام‌تر به ثبت خواهد رسید. هر تصویر، نشان‌دهنده بازه‌ای در زندگی شماست و از این رو اهمیت بسیار زیادی دارد. تصور کنید که از تعطیلات رویایی خود در سوئیس باز می‌گردید و این اتفاق بدی است که از زیبایی Alps سوئیس تصاویر سلفی با پس‌زمینه مات داشته باشید! یا اگر شما در یکی از جزایر مالدیو به سر می‌برید، ثبت تصاویر سلفی با در نظر گرفتن انعکاس رنگ آبی دریا، زیباترین تصویر خواهد بود که نباید از دست بدهید.

هواوی نوا 3

حقیقت این است که در میان صدها تصاویر سلفی با پس‌زمینه مات تنها چیزی که می‌تواند تصاویر شما را بسیار خاص‌تر کند، ثبت بهترین جزییات و زیبایی‌ها در اطراف شماست. Huawei nova 3 دارای 4 دوربین است. 24 و 2 مگاپیکسلی در جلو و 24 و 16 مگاپیکسل در پشت دستگاه که توسط هوش مصنوعی (AI) قدرت گرفته است. بر خلاف دیگر گوشی‌های هوشمند در حالت پرتره که یک اثر بوکه را ایجاد می‌کنند، هواوی نوا ۳ نه تنها زیبایی شما را افزایش می‌دهد، بلکه زیبایی لحظات و محیط شمارا به طور کامل بهبود می‌دهد.

این‌که آیا شما پنج یا پنجاه سالتان است، هر تصویر به یک شکل ذاتی بیانگر حال‌ و روز شما در گذر زمان است. هر تصویر نه تنها اعتماد به نفس، شور و شوق ما را انعکاس می‌دهند، بلکه ما را قادر می‌سازند تا ویژگی‌های فوق‌العاده منحصربه‌فرد خود را نشان دهیم. یک تلفن همراه با یک دوربین زمانی به اندازه کافی هوشمند است که اجازه می‌دهد تا هم سوژه و هم  پس‌زمینه را در هماهنگی کامل ثبت کند. همان‌طور که ما همیشه خواهان افزایش رشد شخصی خود هستیم، باید خودمان را از وضعیت فوق‌العاده‌ای یک تصویر سلفی ساده به یک تصویر سلفی هوشمند تبدیل کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. هووش مصنوعیش از همه متمایزش میکنه

  2. دوربین های هواوی
    سونی میسازه
    لایکا نرم افزاری بهش میرسه
    هواوی سخت افزاری
    خوب معلومه میشه بهترین

  3. محمد جواد خان زاده درباری

    دوربین سلفی های هواوی همیشه خیره کنندن