گلکسی ای 9 پرو 2018

گلکسی ای 9 پرو 2018 اولین گوشی سامسونگ با اسنپدراگون 710 خواهد بود

گلکسی ای 9 پرو 2018 (Samsung Galaxy A9 Pro 2018) نخستین موبایل سامسونگ با تراشه اسنپدراگون 710 خواهد بود. نسل جدید گلکسی ای ۹ پرو می‌تواند بازار محصولات میان رده را متحول کند.

دو روز پیش، سامسونگ با انتشار تیزری که شعار آن 4x fun بود، از معرفی یک موبایل جدید در تاریخ 11 اکتبر (19 مهر) خبر داد. گزارش‌های قبلی مبنی بر عرضه این تلفن هوشمند به عنوان اولین گوشی جهان با دوربین پشتی چهارگانه، بیش از پیش توجه کاربران را به خود جلب کرده بود. اما ظاهرا این تمام غافلگیری کره‌ای‌ها برای کاربران نیست و مدل 2018 گلکسی A9 پرو، از تراشه اسنپدراگون 710 قدرت خواهد گرفت. سامسونگ با این کار قصد دارد محصولی قدرتمندتر از گلکسی A8 و +A8 را پیش روی کاربران قرار دهد.

طراحی مشابه گلکسی ای 9 پرو 2018 با گلکسی ای 9 استار

در رابطه با طراحی، تا به امروز هیچ رندری به صورت رسمی منتشر نشده است، ولی منابع مختلف می‌گویند گلکسی A9 پرو با اقتباس از گلکسی A9 استار طراحی خواهد شد. این یعنی بر خلاف محصولات اخیر این شرکت، مجددا از ماژولی مستطیلی برای دوربین که در گوشه سمت چپ تعبیه خواهد شد، استفاده می‌شود. علاوه بر این، اگر سامسونگ برنامه‌ای برای به‌کارگیری اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نداشته باشد، علاقه‌مندان باید خود را برای یک اسکنر مربعی در بخش پشتی آماده کنند. بر خلاف بخش پشتی که طراحی دلپسندی ندارد، بخش جلویی گلکسی ای 9 پرو 2018 به لطف بهره‌گیری از زبان طراحی Infinity، یادآور اغلب محصولات خوش‌ساخت سامسونگ خواهد بود.

با توجه به زمان در نظر گرفته شده برای معرفی این گوشی، بعید نیست مدیران برچسب قیمتی پایین‌تری را در مقایسه با گوشی های سری میت 20 در نظر بگیرند. به هر شکل، پرچمدار هواوی به دوربین سه گانه مجهز می‌شود و سامسونگ می‌تواند از این موضوع به نفع خود استفاده کند.