گلکسی اس 8

آپدیت گلکسی اس 8 قابلیت AR Emoji و فیلمبرداری سوپر اسلوموشن را به همراه می‌آورد

تازه‌ترین آپدیت گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ، قابلیت ای آر ایموجی و امکان فیلمبرداری سوپر اسلوموشن را وارد این گوشی ها می‌کند تا کاربران خانواده گلکسی اس ۸ (Galaxy S8) نیز از این نظر کمبودی را احساس نکنند.

هفته گذشته آپدیتی برای فبلت سامسونگ گلکسی نوت 8 ارائه شد که علاوه بر بسته امنیتی ماه سپتامبر، حالت فیلمبرداری فوق آهسته و ای آر ایموجی را نیز شامل می‌شد. انتظار می‌رفت که این دو قابلیت به زودی با ارائه آپدیت گلکسی اس 8 ، در پرچمداران سابق سری S نیز رویت شوند و حالا این اتفاق افتاده است.

ای آر ایموجی در تازه‌ترین آپدیت گلکسی اس 8

با وجود اینکه شاید دسترسی به ای آر ایموجی خبر خوشایندی برای کاربران باشد، اما باید گفت که ظاهرا این قابلیت در گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس همانند محصولات تازه‌تر سامسونگ عمل نخواهد کرد. در واقع کاربران این دو گوشی به ورژن محدود شده‌ای از AR Emoji دسترسی پیدا خواهند کرد که امکان ساخت بلادرنگ ایموجی‌های متحرک را به آن‌ها نمی‌دهد.

آپدیت گلکسی اس 8

در حال حاضر آپدیت گلکسی اس 8 با شماره بیلد G950FXXU4CRI5 در برخی کشورها از جمله آلمان ارائه شده و پروسه‌ی انتشار جهانی آن در جریان است. گزارش‌های مختلف، فعال شدن دو قابلیت ذکر شده در گوشی ها را مورد تایید قرار داده‌اند و همان‌طور که اشاره شد، این به‌روزرسانی نرم افزاری با حجم تقریبی 553 مگابایت، شامل بسته امنیتی ماه سپتامبر 2018 هم می‌شود.