سرعت دانلود آیفون XS

افزایش 200 درصدی سرعت دانلود آیفون XS در مقایسه با آیفون X

سرعت دانلود آیفون XS و آیفون XS Max در مقایسه با آیفون X، بیش از 200 درصد افزایش یافته است. اپل با بهبود سرعت در شبکه LTE، چشم‌اندازی متفاوت از آینده اینترنت را پیش روی ما قرار داده است.

اپل با پرده‌برداری از نسل جدید اسمارت فون های خود، از اضافه شدن قابلیت‌های فراوان به محصولات خود خبر داد. هرچند، معرفی تمام ویژگی‌های جدید امری زمان‌بر است و مدیران فرصت کافی برای این کار نداشتند. حالا آزمایش‌های جدیدی روی آیفون های 2018 انجام شده است که نشان می‌دهد بهبود سرعت شبکه LTE، از مواردی است که اپل به آن اشاره نکرده بود.

مطابق با جدیدترین تست سرعت شبکه LTE، سرعت دانلود از اینترنت روی اپراتورهای اصلی کشور آمریکا در آیفون 10 اس و آیفون 10 اس مکس، در مقایسه با آیفون 10، به صورت میانگین 200 درصد افزایش پیدا کرده است. ظاهرا روی اپراتور AT&T، سرعت بالاتر از سایرین بوده و بعد از آن، ورایزن و تی موبایل سرعت بسیار بالایی داشتند (اسپرینت در این تست شرکت داده نشده است).

به نظر سرعت آپلود نیز بهتر از گذشته شده است، اما تفاوت آن جزئی‌تر بوده و قابل قیاس با افزایش سرعت دانلود نیست. به گفته AppleInsider، اپل به لطف استفاده از Gigabit-class LTE با فناوری 4×4 MIMO و LAA موفق به افزایش سرعت دانلود آیفون XS شده است؛ در حالی که در نسل قبلی از دو LCP FCPB برای قدرت دادن به 2×2 MIMO استفاده شده بود.

افزایش سرعت شبکه LTE قطعا با استقبال کاربران رو به رو خواهد شد، اما با نزدیک شدن به سال 2019 و افزایش تب و تاب مربوط به شبکه جدید 5G، همگان منتظر حضور اپل در این حوزه و آشنایی با آیفون های آینده این شرکت هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. با عقل جور در نمیاد

  2. غربه دیگه میاد یه حرف خیالی جهت منحرف کردن مغز جوانان ایران اسلامی میزنه

  3. اونا دیگپه ربطی به سرعت نت نداره بسته به گوشیه
    ولی ما