تور مجازی گوگل ارث

معرفی 13 تور مجازی گوگل ارث که حتما باید تجربه کنید

تور مجازی گوگل ارث به شما اجازه می‌دهد بدون نیاز به حضور در یک مکان‌ معروف به صورت فیزیکی در آن سوی دنیا، زیبایی‌ آن را احساس کنید. در این مطلب با 13 مورد از بهترین و معروف‌ترین تورهای مجازی گوگل ارث آشنا خواهیم شد.

گوگل ارث سال‌ها است مهم‌ترین ابزار برای گشت‌زنی سرتاسر کره آبی محسوب می‌شود. پیشتر تنها لذت کاربران حین استفاده از گوگل ارث، پیدا کردن محل زندگی خود از طریق ماهواره‌ها بود، اما قابلیت‌های این سرویس در سال 2017 زیر و رو شد.

معرفی چندین تور مجازی گوگل ارث

اکنون می‌توان به لطف یک تور مجازی گوگل ارث، بدون وارد شدن به محلی خاص به صورت فیزیکی، آن را به طبیعی‌ترین شکل ممکن مشاهده کرد. در این مطلب با 13 تور مجازی آشنا خواهیم شد. با کلیک بر روی نام هر گزینه، به صفحه مربوط به آن هدایت می‌شوید.

Life in the Ocean Deep

تور مجازی گوگل ارث

با تور مجازی «زندگی در اعماق اقیانوس» گوگل ارث خواهید توانست بدون نیاز به غواصی به عمق دریاها و اقیانوس‌های ناشناخته، که خطرات بسیار زیادی به همراه دارد، با دنیای عجیب زیر آب و موجودات آن آشنا شوید. آقای دیوید اتنبرو (David Attenborough) شما را در این تور، با دنیای ناشناخته‌های زیر آب آشنا خواهد کرد.

UNESCO World Heritage Sites

تور مجازی گوگل ارث

تور مجازی «میراث جهانی یونسکو» به کاربران اجازه می‌دهد با مکان‌های بسیار قدیمی و ارزشمندی که در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده‌اند آشنا شده و آن‌ها را از نزدیک به صورت مجازی مشاهده کنند. خوشبختانه در این تورها، درباره هر مکان اطلاعاتی به صورت خلاصه ارائه خواهد شد، به همین دلیل پیش از وارد شدن به هر جای دیدنی، به تاریخچه‌ای از آن دست پیدا خواهید کرد.

This is Home

تور مجازی گوگل ارث

از طریق تور مجازی «اینجا خانه است» در گوگل ارث قادر خواهید بود سنتی‌ترین و قدیمی‌ترین خانه‌های سراسر دنیا را مشاهده کنید. آن‌ها در نقاط مختلف دنیا قرار داشته و پشت هر کدامشان، داستانی زیبا و جالب نهفته است. در این تور مجازی، از این تاریخچه‌ها نیز اطلاع پیدا خواهید کرد. از طریق مشاهده خانه‌ها در حالت استریت ویو (Street View)، جذابیت این تور چند برابر خواهد شد. تعدادی از این خانه‌های قدیمی در نقاط دور افتاده دنیا واقع شده‌اند.

Stop and Smell the Flowers

تور مجازی گوگل ارث

برای طببیعت‌گردان، تور مجازی «توقف کن و گل‌ها را استشمام کن» یکی از بهترین قابلیت‌های گوگل ارث است. از طریق این تور خواهید توانست به صورت مجازی، به معروف‌ترین و زیباترین باغ‌های گیاه‌شناسی دنیا پا بگذارید. در این تور باغ‌های زیادی از سرتاسر دنیا و کشورهای مختلف همچون روسیه و سوئد وجود دارد.

Pilgrimage to Mecca

تور مجازی گوگل ارث

هر سال، صدها هزار مسلمان برای حج واجب و یا عمره به شهر مکه سفر کرده و کعبه، که به عنوان خانه خدا شناخته می‌شود را زیارت می‌کنند. در دین اسلام، مکه، زیارتی‌ترین شهر محسوب شده و برای مسلمانان در اولویت قرار دارد. به لطف وجود تور مجازی «زیارت کعبه» آن‌ها می‌توانند علاوه بر رفتن به کعبه در قالب حج واجب یا عمره، در زمان‌های دیگر سال نیز اطراف این خانه طواف کنند. این تور مجازی از فرودگاه جده آغاز شد و در نهایت به مسجد‌الحرام ختم می‌شود.

Global Flea Markets

تور مجازی گوگل ارث

برخی بازارهای واقع در نقاط مختلف دنیا محبوبیت جهانی داشته و توریست‌ها، ضمن ورود به شهرهای دربردارنده آن‌ها، سر زدن به این بازارها را جزو برنامه‌‌‌های اصلی خود قرار می‌دهند. تور مجازی «بازارهای خرید و فروش جهانی» در گوگل ارث، به کاربران ماجراجو و دوست‌دار آشنایی با فرهنگ نقاط مختلف دنیا پیشنهاد می‌شود.

Colorful Street Fests & Carnivals

تور مجازی گوگل ارث

در سراسر دنیا، طی روزهای مختلف سال، فستیوال‌های مختلفی برگزار می‌شود. برای افرادی که قادر نیستند با سفر به نقاط گوناگون در همه این فستیوال‌ها حضور داشته باشند، این تور را پیشنهاد می‌کنید. تور مجازی «کارناوال‌ها و فستیوال‌های خیابانی رنگارنگ» هشت مورد از محبوب‌ترین مراسم‌ها در سراسر دنیا را در بر داشته و از طریق آن می‌توان همراه با هزاران فرد دیگر، در مناسبت‌های خاص به شادی و پایکوبی پرداخت.

Comic Geek Destinations

تور مجازی گوگل ارث

تور مجازی «مقصد عاشقان کمیک»، مخصوص علاقه‌مندان به کتاب‌های کمیک و تخیلی است. به کمک آن می‌توانید به دنیایی که پیشتر فقط در کتاب‌ها قابل خواندن بود وارد شوید. امکان وارد شدن به موزه کتاب‌های کمیک بروکسل از دیگر ویژگی‌های این تور مجازی گوگل ارث محسوب می‌شود.

Iconic Film Locations in the Mediterranean

تور مجازی گوگل ارث

اگر به جای کتاب خواندن، بیشتر به تماشای ویدیو علاقه‌مند هستید، برای شما نیز در بین تورهای مجازی گوگل ارث یک مورد وجود دارد. تور مجازی «مکان‌های فیلم برداری خاص در مدیترانه» شما را به مکان‌هایی می‌برد که پیشتر، فیلم‌های بسیار محبوب دنیای سینما در آن‌ها ضبط شده‌اند.

International Year of the Reef

تور مجازی گوگل ارث

بدون نیاز به شیرجه زدن در قسمت‌های کم عمق دریاهای دور دست، به کمک تور مجازی «سال صخره مرجانی بین‌المللی» خواهید توانست از نزدیک، با صخره‌های مرجانی آشنا شده و زیبایی وصف‌نشدنی آن‌ها را نظاره‌گر باشید. جذابیت این صخره‌ها در این است که ایجادشان، میلیون‌ها سال زمان برده است. در هر قسمت از این تور مجازی درباره گستردگی صخره‌های مرجانی و موارد تهدیدکننده آن‌ها اطلاعاتی به دست آورده و ویدیوهایی جذابی مشاهده خواهید کرد.

In Mandela’s Footsteps

تور مجازی گوگل ارث

نلسون ماندلا، رهبر بزرگ و فراموش نشدنی جنبش آزادی‌بخش آفریقا، برای آزادسازی این منطقه از دست کشورهای استعمارکننده، مسیر طولانی طی کرد و سختی‌های زیادی چشید. درون تور مجازی «ردپاهای نلسون ماندلا» در گوگل ارث، با همه مکان‌های مهمی که در زندگی نلسون ماندلا نقش مهمی ایفا کردند آشنا می‌شوید.

Reading the ABCs From Space

تور مجازی گوگل ارث

شاید جذاب‌ترین تور مجازی گوگل ارث «خواندن الفبا از فضا» باشد. این تور در همکاری با سازمان فضایی ناسا توسعه یافته و از بیست و شش فصل تشکیل می‌شود. کاربران در این تور، به دل مکان‌هایی که الفبای حیات در کره زمین محسوب می‌شوند برده خواهند شد.

The Beautiful Game

تور مجازی گوگل ارث

از طریق تور مجازی «بازی زیبا» می‌توانید به بهترین و معروف‌ترین زمین‌های فوتبال دنیا، که مهم‌ترین بازی‌ها در آن‌ها برگزار می‌شوند، سفر کنید. برای علاقه‌مندان به فوتبال این بهترین تور مجازی گوگل ارث به شمار می‌رود.