گوشی آیفون ایکس اس مکس

گوشی آیفون ایکس اس مکس با قیمت سرسام‌آور وارد بازار ایران شد

گوشی آیفون ایکس اس مکس (iPhone XS Max)، پرچمدار جدید اپل است که چندی پیش معرفی شد، حالا با رنگ‌ها و حافظه‌های مختلف و البته قیمت نجومی و سرسام‌آور وارد بازار ایران شده است.

آیفون 10 اس مکس یکی از گوشی‌هایی که است که کمپانی اپل در کنفرانس سالانه‌ی خود در تاریخ 21 شهریور 1397 از آن رونمایی کرد. آیفون XS Max گران‌ترین و بزرگ‌ترین آیفون پرچمدار 2018 اپل است که از نظر فیزیکی ابعادی در حدود آیفون 8 پلاس دارد، اما از صفحه نمایش دارای طراحی ناچ با اندازه 6.5 اینچ بهره می‌برد. رزولوشن 2688 در 1242، اسپیکرهای استریو، استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، فیس آی دی، پردازنده 7 نانومتری A12 Bionic، دو سیم کارت شامل یک سیم کارت فیزیکی و یک eSIM، دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی واید و تله فوتو با دیافراگم f/1.8 و f/2.4 و دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 از دیگر ویژگی‌های گوشی آیفون ایکس اس مکس محسوب می‌شوند.

گوشی آیفون ایکس اس مکس

آیفون 10 اس مکس در نسخه‌هایی با ظرفیت داخلی 64، 256 و 512 گیگابایتی و در رنگ‌های طلایی، خاکستری و نقره‌ای عرضه می‌شود. قیمت این گوشی در آمریکا از 1099 دلار برای نسخه پایه با حافظه داخلی 64 گیگابایت شروع می‌شود و تا 1499 دلار نیز می‌رسد. اکنون این گوشی به طور غیر رسمی، فاقد گارانتی و البته رجیستر شده (به صورت مسافری) وارد بازار ایران شده است و همان‌طور که انتظار می‌رفت در ابتدای ورود به بازار با قیمت‌های نجومی و سرسام‌آوری به فروش می‌رسد.

قیمت گوشی آیفون ایکس اس مکس در ایران

در حال حاضر گوشی آیفون ایکس اس مکس در برخی فروشگاه‌های تهران از جمله بازار موبایل یا بازار کامپیوتر پایتخت در رنگ‌های نقره‌ای و خاکستری با قیمت‌های حدود 25 میلیون تومان برای نسخه 64 گیگابایتی، 29 میلیون تومان برای نسخه 256 گیگابایتی و 38 میلیون تومان برای نسخه 512 گیگابایتی فروخته می‌شود. پیش از این در یک مطلب بررسی کرده بودیم که با در نظر گرفتن قیمت دلار و هزینه‌های مربوط به واردات، گوشی آیفون XS Max حداکثر 21 تا 22 میلیون تومان ارزش خواهد داشت، اما دور از انتظار نبود که وقتی این گوشی به صورت مسافری وارد کشور می‌شود، به دلیل هیجانات کاذب و حباب قیمتی به وجود آمده شاهد اعلام چنین قیمت‌های فضایی و غیر منطقی باشیم. احتمالا در روزهای آینده گوشی های آیفون ایکس اس و آیفون ایکس آر نیز به صورت محدود به بازار راه پیدا می‌کنند و باید دید در آینده چه تغییری در قیمت آیفون های 2018 اپل در بازار ایران اتفاق می‌افتد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

29 دیدگاه

  1. سلام من امروز عصری یه ایفون ایکس مکس خریدم معمولیه خیلی هم خاص نیستږ

  2. ای بابا من خیلی وقته مطالب سایتو دنبال میکنم..این چند وقته اعصابمون ریخته بااین کامنتاش.حالا ما گوشی خوب نگیریم دستمون چون ساخت غربه؟؟اصن چرا از جانب همه جونا اسلامی بقول خودت نظر میدی..هرکسی حق انتخاب داره حالا غربو شرقش ب کسی مربوط نیس

  3. وقتی قیمت فرغون قاتل که همون پراید هستش بشه 40تومن این گوشی 40تومن خوبه چون اون ماشین از رده خارج شده ولی این گوشی پیشتازه

  4. یعنی نابودشم گوشی بهتره این تو دنیا نیس ولی چی؟ولی واسه ما بایدم یه غوله بزرگ باشه با این وضعه دلاری که واسمون ساختن،بیاید بریم فعلا گوجه ای که صادرکنندش هستیمو کیلو ۷۰۰۰ تومن بخریم

  5. اگه من رئیس جمهور بودم به هر ایرانی یکی هدیه میدادم

  6. خخخ دو میلیونم زیادشه بخدا

  7. چی فک کردننن ایناا

  8. منو بگو میخواستم با وام ازدواج ایفون بخرم!!!🙁😔

  9. اصلاً نظری ندارم و نمیتونم داشته باشم

  10. واقعاً ۳۸ میلیون تومن واسه این گوشی خیلی پوله

  11. عاااالییی . دیدین گفتم بازم موبایل ساخت غرب جلوی ایران اسلامی زانو زد ؟ با این قیمت دیگه همه از موبایل ساخت غرب متنفر شدن و از وزیر خواستار توقف ورود این محصول غربی به داخل کشور اسلامی هستن .