Face ID در آیفون XS Max

دوقلوهای همسان، Face ID در آیفون XS Max را فریب دادند + ویدیو

دوقلوهای همسان موفق به فریب سیستم تشخیص چهره Face ID در آیفون XS Max شده‌اند. اگرچه اپل از نقاط ضعف Face ID مطلع بوده، اما مشکلات آن را برطرف نکرده است.

اپل می‌گوید Face ID امنیت بیشتری در مقایسه با Touch ID دارد. این بدان خاطر است که سیستم تشخیص چهره اپل با تصاویر فریب نمی‌خورد و سازندگان در تعامل با ماسک‌سازان، به فیس آی دی آموخته‌اند که ماسک‌ها و تصاویر را از انسان واقعی تشخیص دهد. هرچند، ظاهرا این موضوع در مورد افراد دوقلو یا اعضای یک خانواده که شباهت بسیاری با یکدیگر دارند، صدق نمی‌کند.

اگر تصویر می‌کردید که اپل، عملکرد Face ID را در آیفون 10 اس و 10 اس مکس بهبود می‌بخشد، احتمالا ناامید خواهید شد. اخیرا دو برادر دوقلو با نام‌های نیکو و مارکو مارتینوویچ، موفق به فریب سیستم تشخیص چهره Face ID در آیفون XS Max شده‌اند.

همان‌طور که اشاره کردیم، اپل از این موضوع مطلع بوده و در مورد عملکرد این سیستم در میان اعضای خانواده که شباهت بسیاری با یکدیگر دارند، هشدار داده است. این چیزی است که از آن خبر داریم، اما امیدوار بودیم اپل، این مشکل را در نسل جدید گوشی های خود برطرف کند. در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشرشده توسط این دوقلوهای همسان را مشاهده کنید.

فریب Face ID در آیفون XS Max

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. 🤗😂آفرین اپییییی هنچز جای پیشرفت داره نگران نباش⁦☹️⁩😂

  2. خوب اینا دوتا جوانن که برای مشهور شدن دارن این کارو میکنن اگه خوب نگاه نکنید میبینید که تصویر تو چند قسمت برش میخوره و ممکنه توی اون قسمتا هر کاری که بخوان بکنن پس چندان قابل اطمینان نیست

  3. این دوقلو ها همیشه این اپل بدبختو سر فیس ایدی رسوا میکنن