شبکه همراه اول

شبکه همراه اول در استان اصفهان با افتتاح سایت‌های جدید توسعه پیدا کرد

شبکه همراه اول در استان اصفهان توسعه پیدا می‌کند. سایت‌های جدید همراه اول با حضور آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان اصفهان به بهره‌برداری رسید.

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان اصفهان رفت و پروژه‌های جدیدی را در این استان افتتاح کرد. در روز دوشنبه 2 مهر 1397، سایت‌های نوسازی شده و جدید همراه اول با حضور وزیر ارتباطات، جمعی از مدیران اپراتور همراه اول، محسن مهر علیزاده (استاندارد اصفهان)، نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان و مدیران استانی به بهره‌برداری رسیدند تا شبکه همراه اول در این استان توسعه پیدا کند.

بنا بر اعلام شرکت ارتباطات سیار ایران، در این مراسم تعداد 155 سایت نسل دو، 289 سایت نسل سه و 208 سایت نسل چهار و چهار و نیم نوسازی شده و جدید همراه اول با اعتبار 980 میلیارد ریال به بهره‌بردای رسید. هدف از بهره‌برداری این سایت‌ها، توسعه شبکه همراه اول و افزایش پوشش جاده‌ای، ریلی و روستایی در سطح 107 شهر و 151 روستای استان اصفهان بوده است.

بهبود شبکه همراه اول در ورزشگاه نقش جهان

همچنین ورزشگاه نقش جهان اصفهان به عنوان اولین ورزشگاه در کشور دارای وای فای همراه اول با نام تجاری «وای فای اول» شده و مشترکان همراه اول می‌توانند از این پس در ورزشگاه نقش جهان از این تکنولوژی استفاده کنند. علاوه بر آن، 2 سایت با تمام تکنولوژی‌های نسل دو، سه و چهار برای پوشش بهتر شبکه در این ورزشگاه راه‌اندازی شده است. به این ترتیب، ورزشگاه نقش جهان به اولین ورزشگاه مجهز به فیبر نوری در ایران تبدیل شد و قرار است استادیوم آزادی نیز به زودی به فیبر نوری مجهز شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. به وزدی ما یشرفته تر از همه این کشورای عقب افتاده مثل امریکا میشیم

  2. ینی تا حالا توسعه پیدا نکرده بود؟؟؟

  3. مال کرمانشاه که خیلی خوبه 12 14 مگ بر ثانیه دانلود مکنه