ظرفیت شبکه همراه اول

ظرفیت شبکه همراه اول در ورزشگاه آزادی سه برابر شد

ظرفیت شبکه همراه اول در ورزشگاه آزادی در آستانه‌ی برگزاری دربی 88 افزایش پیدا کرد. همراه اول با همکاری وزیر ارتباطات و وزیر ورزش، ظرفیت شبکه خود را در این استادیوم 3 برابر افزایش داده است.

در آستانه‌ی دربی 88 میان تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس، اپراتور همراه اول با همکاری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین وزیر ورزش و جوانان، ظرفیت شبکه‌ی خود را در ورزشگاه آزادی سه برابر افزایش داده است.

حل مشکل ارتباطات با افزایش ظرفیت شبکه همراه اول

بنا بر اعلام اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در آستانه‌ی برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس و به منظور افزایش سطح رضایت مشتریان و هواداران پرشمار تیم‌های فوتبال و در جهت برقراری هر چه بهتر ارتباطات تماشاگران و خبرنگاران حاضر در استادیوم، ظرفیت شبکه همراه اول با نصب و راه‌اندازی 4 سایت جدید در این ورزشگاه صد هزار نفری، افزایش پیدا کرده است.

همچنین با اعلام اپراتور اول ارتباطی کشور، سرویس وای فای همراه اول با نام تجاری وای فای اول در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی راه‌اندازی شد. به تازگی این سرویس در ورزشگاه نقش جهان اصفهان نیز راه‌اندازی شده بود و حالا ورزشگاه آزادی به دومین ورزشگاه کشور تبدیل شده که از این قابلیت بهره می‌برد. محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در روز سه شنبه 3 مهر 1397 در استوری اینستاگرام از این اقدام اپراتور همراه اول خبر داده بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. ورزشگاه 12 هزار پسری

  2. سر تیتر رو عوض کنید بزارید از این پس میزان دزدی همراه اول در ورزشگاه ازادی 3 برابر خواهد شد

  3. محمد جواد خان زاده درباری

    اره من تو ورزشگاه ازادی با مشکل اتصال به اینترنت مواجه میشدم و نمیدونستم دلیلش چیه ولی الان دستشون درد نکنه درستش کردن