تولید آیفون ایکس آر

تولید آیفون ایکس آر به فاکسکان سپرده شد

بر اساس گزارش‌هایی که به تازگی منتشر شده، اپل کمپانی تایوانی فاکسکان را جایگزین رقیب هم وطنش یعنی پگاترون کرده و تولید آیفون ایکس آر را به آن سپرده است.

با سپردن تولید آیفون ایکس آر به فاکسکان (Foxconn) و انتخاب آن به عنوان سازنده اصلی، سهم این غول تایوانی برای تولید iPhone XR از 30 درصد به 50 الی 60 درصد رسید. پیشتر کمپانی تایوانی پگاترون (Pegatron) سهم عمده از تولید این گوشی را بر عهده داشت.

دلیل تغییر سازنده بروز دیرکرد در ارسال قطعات اصلی و محدودیت‌های موجود در ظرفیت بود که اپل را وادار کرد تا تولید بخش عمده آیفون ایکس آر را به فاکسکان واگذار کند.

سهم پگاترون از تولید آیفون ایکس آر

در حال حاضر سهم پگاترون از تولید آیفون XR کمتر از 30 درصد است،‌ چرا که این کمپانی سعی دارد سوددهی را بالا نگه داشته و شمار کارکنان خود در کارخانه‌هایش واقع چین را کاهش دهد.

علاوه بر این، موجودی نمایشگرهای IPS که توسط کمپانی ژاپنی JDI (صنایع نمایشگر ژاپن) برای تولید آیفون ایکس آر تولید می‌شوند نیز وضعیت مطلوبی ندارند. با این حال انتظار می‌رود اپل مشکلی در عرضه به موقع محصولات خود در تاریخ 26 اکتبر نداشته باشد و این گوشی با مشکل کمبود در بازار مواجه نشود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اگه مثل عکسش باشه و این رنگش جذابه

  2. محمد جواد خان زاده درباری

    واسه اطلاعات عمومی بد نبود