نمایشگاه ایران تله کام 2018

نمایشگاه ایران تله کام 2018 از 11 مهر در تهران آغاز می‌شود

نمایشگاه ایران تله کام 2018 در روزهای 11 تا 14 مهرماه 1397 در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود. بیش از 160 شرکت داخلی و خارجی در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات و صنایع اطلاع‌رسانی شرکت خواهند کرد.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد نمایشگاه ایران تله کام 2018 از تاریخ 11 مهرماه 1397 آغاز می‌شود و تا 14 مهرماه ادامه خواهد داشت. نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات و صنایع اطلاع‌رسانی با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین سندیکای مخابرات ایران با حضور بیش از 160 شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود.

برنامه نمایشگاه ایران تله کام 2018

در نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۸ در تهران، 130 شرکت خصوصی، 16 شرکت دولتی و 20 شرکت خارجی حضور پیدا می‌کنند. در این نمایشگاه، علاوه بر ارائه‌ی جدیدترین دستاوردهای صنعت مخابرات، شاهد تبادل اطلاعات و مذاکرات صنعتگران، تولیدکنندگان و خدمات‌دهندگان صنایع مخابراتی خواهیم بود. همچنین پنل‌های تخصصی با موضوعات روز جامعه و مرتبط با صنایع ارتباطی و مخابراتی در این رویداد برگزار می‌شود.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد با توجه به تحریم‌های آمریکا علیه ایران، نمایشگاه ایران تله کام 2018 می‌تواند فرصت خوبی برای شناسایی و بهره‌برداری از ظرفیت‌های جدید حوزه مخابرات باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*