ظرفیت باتری وان پلاس 6 تی

افشای ظرفیت باتری وان پلاس 6 تی پیش از رونمایی

ظرفیت باتری وان پلاس 6 تی (OnePlus 6T) پیش از رونمایی رسمی گوشی فاش شد. طبق تجربه پیشین اطمینان داریم وان پلاس 6 تی از نظر قدرت سخت افزاری، جزو برترین محصولات بازار خواهد بود، اما آیا ظرفیت باتری وان پلاس 6 تی نیز به اندازه بهترین‌ها در این زمینه است؟

وان پلاس 6 تی به عنوان دومین گوشی این شرکت چینی محبوب در سال 2018، تا چند هفته دیگر رونمایی خواهد شد. تا امروز چندین تصویر از این گوشی هوشمند مشاهده کرده و از وجود اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر درون آن اطمینان پیدا کرده‌ایم. حال جدیدترین خبر پیرامون این گوشی، افشای ظرفیت باتری وان پلاس 6 تی است.

ظرفیت باتری وان پلاس 6 تی

پیش از افشای ظرفیت باتری وان پلاس 6 تی به برخی از قابلیت‌های آن در این زمینه پی برده بودیم. به عنوان نمونه، استفاده از تکنولوژی شارژ سریع اختصاصی شرکت یعنی Dash Charge در گوشی جدید همانند محصولات سال‌های اخیر بدیهی است. انتشار عکسی از لیبل روی پک باتری گوشی سبب شد به ظرفیت 3700 میلی‌آمپر ساعتی آن، که 10 درصد از ظرفیت باتری وان پلاس 6 بیشتر است، پی ببریم. این تصویر را یک افشاکننده چینی در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده است.

ظرفیت باتری وان پلاس 6 تی

اگرچه دو شرکت وان پلاس و اوپو تحت یک مجموعه فعالیت می‌کنند‌، اما به نظر فعلا قرار نیست تکنولوژی شارژ سریع محصولات آن‌ها یکپارچه شود. به همین دلیل همچنان در گوشی های وان پلاس از فناوری Dash Charge و در گوشی های اوپو از فناوری VOOC استفاده می‌شود. البته عرضه نسخه Flash Charge گوشی اوپو فایند ایکس، که سیستم شارژ آن دارای توان خارق‌العاده 50 واتی است، نشان می‌دهد آینده گوشی های این دو شرکت از نظر فناوری شارژ سریع چگونه خواهد بود!

ظرفیت باتری وان پلاس 6 تی

مدیر عامل وان پلاس پیش از رونمایی اولین گوشی این شرکت در سال جاری، با ذکر مزیت‌های طراحی ناچ استایل نشان داد سبک طراحی محصولات چند سال آتی وان پلاس چگونه خواهد بود. در وان پلاس 6 یک بریدگی عریض وجود داشت، اما به لطف وجود یگ قابلیت‌ نرم افزاری، امکان پر کردن اطرافش با رنگ مشکی و مخفی کردنش فراهم بود.

در وان پلاس 6 تی، از آنجایی که ناچ شبیه به نمونه‌اش در گوشی اسنشال فون بسیار کوچک طراحی شده است، نیازی به انجام چنین کاری وجود ندارد. در کنار ظرفیت باتری وان پلاس 6 تی به عنوان دیگر قابلیت‌های آن باید به قدرت گرفتن از تراشه اسنپدراگون 845، وجود دو نسخه با 6 گیگابایت و 8 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برای نسخه پایه و مجهز شدن به جدیدترین نسخه رابط کاربری OxygenOS که بر اساس اندروید 9 پای توسعه یافته است، اشاره کرد. بر اساس اعلام رسمی شرکت، این گوشی در تاریخ هفدهم اکتبر (بیست و پنجم مهر) رونمایی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. رو هم رفته گوشی خوبیه

  2. فک میکنم باتری خیلی خوبی باشه وفک کنم این شرکت خیلی خوب باشه

  3. کیفیت خوبی داره و خوشکله

  4. ظرفیتش خوبه ولی به پای هواوی نمیرسه اون 4500

  5. باطری های شرکت وان پلاس همیشه عالی بودن و این گوشی هم فک نکنم از این قاعده مستثنی باشه

  6. پشتش شبیه نوکیا7 پلاس 2017 نیست همون حاله بیضی مانندی که دوربینا داخلش هستن