ال جی وی 40

ال جی وی 40 (LG V40 ThinQ) رونمایی شد

ال جی وی 40 تینکیو (LG V40 ThinQ) رسما رونمایی شد. در ادامه، ضمن تماشای ویدیوی معرفی این گوشی، بیشتر با ال جی وی ۴۰ آشنا می‌شویم.

ال جی اعلام کرده بود که گوشی پرچمدار V40 تینکیو را در تاریخ 3 اکتبر (11 مهر) معرفی می‌کند؛ اما حالا این تلفن هوشمند در وب‌سایت رسمی شرکت معرفی شده است. هرچند، سازندگان فعلا جزئیات فنی این گوشی را فاش نکرده‌اند و بسیاری از مشخصه‌های سخت افزاری پرچمدار کره‌ای‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

ال جی وی 40

ال جی وی 40 به نمایشگری 6.4 اینچی با حاشیه‌های بسیار باریک مجهز شده است و کاربران می‌توانند این گوشی را در رنگ جدید قرمز (Carmine Red) خریداری کنند. مطابق با چیزی که در ویدیوی منتشر شده می‌بینیم، سازندگان از متریالی لطیف و نرم برای قاب پشتی استفاده کرده‌اند تا نگه داشتن آن در دست راحت‌تر باشد.

ال جی وی 40

مهم‌تر از آن، ال جی وجود 5 سنسور دوربین در محصول جدید خود را تایید کرده است و V40 ThinQ با دوربین پشتی سه گانه و دوربین جلویی دوگانه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. مطابق با اطلاعات قبلی، یکی از لنزها از نوع تله فوتو، یکی از نوع زاویه عریض و دیگری با دیافراگم f/1.5 تولید خواهد شد.

گجت نیوز به صورت ویژه، مراسم معرفی از ال جی وی 40 را پوشش می‌دهد. در ادامه می‌توانید ویدیوی رسمی معرفی این گوشی را تماشا کنید.

ویدیوی معرفی ال جی وی 40

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. میگم الجی زرنگ شده تا فهمیده سامسونگ میخواد گوشی 3دوربینA7 2018رو رونمایی کنه اونم 19مهر اومده 11مهر زودتر گوشیرو نشون بده بگه ما بعداز پی20پرو اولیم قبل از سامسونگ ولی چه فایده ماکه وقتی وی30امد اونم بعدازسه ما رونمایی تو بازارایران چیزی ندیدیم که دلار گرون نشده بود حالا که امده قیمت نجومی چه برسه به وی40تا بیاد تحریمه های نفتی زودتر اومده دلار17000هزاری رفته رسیده 25000هزار قیمتش ازنجومی وارده سیارات شده به نظرمن الجی بیشتر برای مردم خودش نوآوری کنه بهتره البته اگه سامسونگ نباشه. اون موقعه شاید مردمش گوشیه الجی بخرندتا یکوقت سهامش به ورشکستگی نخوره

  2. خوبه ال جی هم از نظر باز بودن گوشودگی دیافراگم به سامسونگ رسیده و به یکه تازی سامسونگ تو این زمینه خاتمه داده ولی در کل حتی فک نکنم در حد پی20 پرو باشه چه برسه به میت20

  3. اگه دوربینش پنج گانه شه اونجوری شبیه وی میزنه؟؟؟

  4. چه ویدیو تبلیغاتی جذابی داشت خوشم اومد ولی هنوز نوع عمل کرد دوربین جدیدش معلوم نیست

  5. از الجی انتظار این جور چیزی نداشتم دمش گرم

  6. واو چقد رنگ بنفسش خوشگله

  7. وای چقدر خوب من خیلی منتظرش بودم