تبلت مدیاپد ام 5 لایت

هواوی در سکوت خبری از تبلت مدیاپد ام 5 لایت مجهز به 4 اسپیکر رونمایی کرد

تبلت هواوی مدیاپد ام 5 لایت (Huawei MediaPad M5 Lite) مجهز به 4 اسپیکر قدرتمند هارمن کاردن رسما معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت تبلت مدیاپد ام ۵ لایت هواوی بیشتر آشنا شوید.

هواوی در سکوت کامل خبری از یک تبلت میان رده جدید به نام مدیاپد ام 5 لایت پرده برداری کرد. این تبلت اندرویدی از یک بدنه‌ی آلومینیومی و چهار اسپیکر بهره می‌برد. هواوی مدیاپد ام 5 لایت از یک نمایشگر 10.1 اینچی با نسبت 16:10 و وضوح 1920 در 1200 پیکسل برخوردار است و در قلب تپنده‌ی آن نیز می‌توان تراشه‌ی کایرین 659 هواوی را یافت. این تبلت همچنین در دو نسخه مختلف مجهز به رم 3 + حافظه 32 گیگابایتی و رم 4 + حافظه 64 گیگابایتی به عرضه درخواهد آمد. اما یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های آن حضور 4 اسپیکر هارمن کاردن مجهز به فناوری صوتی Histen 5.0 هوای به منظور ارائه صدای فراگیر 3 بعدی است.

تبلت مدیاپد ام 5 لایت

یک باتری 7500 میلی‌آمپر ساعتی وظیفه‌ی تامین انرژی مورد نیاز برای روشن ماندن نمایشگر این تبلت را بر عهده خواهد داشت که به ادعای سازنده می‌تواند مدت زمان خوبی را با هر بار شارژ برای تماشای فیلم و ویدیو و همچنین گیمینگ ارائه کند. هواوی همچنین می‌گوید در راس بخش نرم افزاری تبلت مدیاپد ام 5 لایت رابط کاربری EMUI 8.0 مبتنی بر اندروید 8 اوریو قرار دارد. علاوه بر این، بسته به منطقه‌ی محل زندگی شما این تبلت با یک قلم استایلوس به نام M-Pen عرضه خواهد شد که دارای 2048 سطح حساسیت فشار است.

رنگبندی و قیمت مدیاپد ام 5 لایت

در انتها باید به عرضه این تبلت در رنگ‌های طلایی و خاکستری اشاره کرد؛ هرچند هنوز قیمت تبلت جدید هواوی مشخص نشده است. لازم به ذکر است که این تبلت به تازگی در سایت هواوی قرار گرفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. بنظرم تبلت های بنجلی باشن 😜😜

  2. خودش میدونه چ تبلت چرتی درست کرده که خبری نداده

  3. تبلت هاش هنوز اون کیفیت باید و شاید رو نداره