رندرهای تبلت پیکسل بوک گوگل

رندرهای تبلت پیکسل بوک گوگل منتشر شد

نخستین رندرهای تبلت پیکسل بوک گوگل (Google Pixelbook) به انتشار رسید. تبلت جدید گوگل مجهز به سیستم عامل کروم همراه با گوشی های گوگل پیکسل 3 معرفی خواهد شد.

ما در مورد یک دیوایس مجهز به سیستم عامل کروم او اس گوگل با نام Nocturne هیجان زده هستیم که قرار است در کنار گوشی های پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال در ماه اکتبر معرفی خواهد شد. اگر دوست دارید با چهره‌ی این دیوایس نیز آشنا شوید، خبر خوب اینکه نخستین رندرهای تبلت پیکسل بوک گوگل به انتشار رسیده است که در زیر می‌توانید مشاهده کنید.

دو درگاه USB-C در تبلت پیکسل بوک

رندرهای تبلت پیکسل بوک گوگل

اینطور به نظر می‌رسد که گوگل قصد دارد برای نخستین بار نام خود را در بین سازندگان دیوایس های 2 در 1 (تبلت + داک کیبورد) جای دهد. تبلت پیکسل بوک گوگل از بدنه‌ی باریک با لبه‌های گرد و یک درگاه USB نوع C در سمت چپ خود بهره می‌برد. در گزارش منتشر شده همچنین ادعا شده است که دومین درگاه USB نوع C این دیوایس نیز در سمت راست آن جای گرفته است، اما ما نمی‌توانیم آن را در رندرهای منتشر شده از تبلت پیکسل بوک گوگل ببینیم.

رندرهای تبلت پیکسل بوک گوگل

داک کیبورد این تبلت شاید چیز منحصر به فردی نباشد، اما به نظر می‌رسد فضای کافی بین دکمه‌های آن وجود دارد که می‌تواند برای تایپیست‌ها خبر خوبی باشد. در دومین تصویر به انتشار رسیده ما می‌توانیم کلید پاور را به همراه یک اسکنر اثر انگشت مشاهده کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. عالی عالی ای کاش میداشتمش

  2. گوگل کارش درسته

  3. بحدا قبلا با همچین هیجانی دنیای موبایل رو دنبال میکردم ولی الان دیگه گوشی خریدن واسمون ارزوه

  4. چه صفحه کلید خوشگلی داره