دوربین هواوی میت 20

دوربین هواوی میت 20 با قابلیت جدید “Video Bokeh” به دست کاربران می‌رسد

اطلاعاتی تازه در مورد قابلیت‌های احتمالی دوربین هواوی میت 20 (Huawei Mate 20) به بیرون درز کرد. امکان ثبت تصاویر باکیفیت در زیر آب و قابلیت جدید “Video Bokeh”، از ویژگی‌های جذاب پرچمداران هواوی خواهند بود.

دوربین قدرتمند، یکی از ویژگی‌های اصلی پرچمداران آینده هواوی است؛ موضوعی که در تیزرهای اخیر این شرکت نیز روی آن تمرکز شده بود. حالا وب‌سایت XDA Developers با کالبدشکافی یک فایل APK، برخی از ویژگی‌های احتمالی دوربین هواوی میت 20 و حالت‌های عکاسی آن را فاش کرده است.

به نظر می‌رسد مهم‌ترین قابلیت‌های دستگاه به توانایی گوشی در فیلم‌برداری مربوط می‌شود. “Underwater Mode” نام یکی از حالت‌های جدیدی است که مطابق با کدهای این اپلیکیشن، به کاربران اجازه می‌دهد «در محیط‌های زیر آب، تصاویری واضح را ثبت کنند.» با فشردن دکمه کاهش حجم صدا، کاربران قادر به ثبت تصاویر خواهند بود و دکمه افزایش صدا هم شما را به صفحه ضبط ویدیوها منتقل می‌کند. مورد جالب دیگر، وجود ارجاعاتی به قاب‌های ضد آب اختصاصی هواوی است. این یعنی حالت جدید Underwater Mode تنها به پرچمداران مقاوم در برابر آب چینی‌ها محدود نخواهد بود.

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید دوربین هواوی میت 20، AI Zoom نام دارد. این قابلیت، سطح زوم را متناسب با موقعیت و فاصله سوژه مورد نظر در ویدیو، تنظیم می‌کند. متاسفانه، AI Zoom با یکی دیگر از قابلیت‌های جدید پرچمداران هواوی، AI Cinema، کار نمی‌کند. همانند موارد مشابه، AI Cinema هنگام ضبط ویدیوها کار کرده و به کاربران اجازه می‌دهد فیلترهای مختلفی مثل AI Color ،Background Blur ،Fresh ،Vintage و Suspense را اعمال کنند. امکانات جدید دوربین هواوی میت 20 و میت 20 پرو با قابلیتی که احتمالا محبوبیت بسیاری پیدا خواهد کرد، تکمیل می‌شود: Video Bokeh. همان‌گونه که از نامش پیداست، این حالت پس‌زمینه را بلور کرده و اشکالی مصنوعی را هم برای بازی با نور، به آن اضافه خواهد کرد.

از آنجایی که وجود هیچ‌کدام از این ویژگی‌های به صورت رسمی تایید نشده‌اند، تضمینی برای ارائه آنها در نسل آینده وجود ندارد. اما اگر این اطلاعات صحت داشته باشند، در تاریخ 16 اکتبر (24 مهر) با جزئیات و نحوه عملکرد آنها آشنا خواهیم شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. وایسه اینستا خیلی خوبه

  2. خودش همزمان ویرایشگره هم دوربینه هم هوش مصنوعی دااره

  3. واقعا هواوی شاهکاره

  4. چه قابلیت خوبی در حالت عادی زیر اب نمیشه ویدیو با کیفیتی گرفت

  5. واقعا هواوی تو دوربین رقیب نداره