تیزر جدید Huawei Mate 20

تیزر جدید Huawei Mate 20 باز هم به ماژول مربعی دوربین اشاره می‌کند

تیزر جدید Huawei Mate 20 با تمرکز دوباره روی ماژول مربعی دوربین پشتی منتشر شد. هواوی میت ۲۰ با دوربین منحصر به فرد خود، بسیاری از محدودیت‌ها را کنار خواهد زد.

کمتر از یک ماه دیگر، پرچمداران جدید هواوی طی رویدادی رسمی در لندن معرفی می‌شوند. روز گذشته، تیزری کوتاه از محصولات آینده چینی‌ها در اختیار کاربران قرار گرفت که به نوعی به طراحی دوربین پشتی اشاره داشت. حالا نیز دومین تیزر منتشر شده است و سازندگان باز هم روی طراحی دوربین تمرکز کرده‌اند.

همانند گذشته، ویدیوی منتشر شده فاقد اطلاعات یا مشخصه‌های فنی مربوط به دوربین است. هرچند، هواوی می‌گوید حالا زمان کنار زدن محدودیت‌ها است. این یعنی علی‌رغم استفاده از سنسورهای جدیدتر، عملکرد دوربین بهتر از هواوی P20 پرو خواهد شد.

در کنار بهبود عملکرد دوربین، انتظار می‌رود قدرت پردازشی نسل جدید به لطف بهره‌گیری از تراشه کایرین 980 به شکل قابل توجه افزایش پیدا کند. کاربران خواهند توانست میت 20 پرو را با 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنند. امسال همچنین از یک باتری بزرگتر با حداقل ظرفیت 4 هزار میلی‌آمپر ساعت و پشتیبانی از سرعت 40 وات در حالت سیمی و 15 وات در حالت وایرلس استفاده خواهد شد. در نهایت، اندروید 9 پای و رابط کاربری EMUI 9.0 نیز سیستم نرم افزاری دستگاه را تشکیل خواهند داد.

اگرچه طراحی قاب پشتی اسمارت فون های آینده هواوی مشابه یکدیگر خواهد بود، ولی این احتمال وجود دارد که برای میت 20، از یک صفحه نمایش تخت به همراه بریدگی کوچکتر استفاده شود. در این صورت، نمایشگر تمام‌صفحه با لبه‌های خمیده و استفاده از فناوری مشابه Face ID، به میت 20 پرو محدود می‌شود.

تیزر جدید Huawei Mate 20

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. واقعا توی این یکی دو ساله ی اخیر هواوی من رو عاشق خودش کرده است

  2. به نظر من اگه دوربین هایش را به صورت خطی به کار ببرید خیلی بهتره