تیزر جدید هواوی میت 20

تیزر جدید هواوی میت 20 به دوربین سه گانه این گوشی اشاره دارد

تیزر جدید هواوی میت 20 (Huawei Mate 20) که به صورت رسمی توسط این شرکت منتشر شده است، به دوربین پشتی سه گانه اشاره دارد. آیا باز هم شاهد یک انقلاب در عملکرد دوربین گوشی ها خواهیم بود؟

هواوی در آینده نزدیک از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی خواهد کرد. تا به امروز برخی اطلاعات مهمی مثل تاریخ دقیق معرفی گوشی های سری میت 20 در اختیار ما قرار گرفته است. به علاوه، ما می‌دانیم این اسمارت فون از تراشه کایرین 980 قدرت می‌گیرد. حالا نیز یک تیزر رسمی توسط این کمپانی چینی منتشر شده است که به دوربین پشتی سه گانه و آرایش مربعی سنسورهای آن اشاره دارد.

این نخستین باری نیست که در پرچمدار هواوی در دوربین سه گانه استفاده می‌شود. با این حال، عبارت «چیزی جدید را کاوش کنید» و اشاره به طراحی دوربین پشتی محصولات سری ۲۰، مهم‌ترین مواردی هستند که در این تیزر به آنها اشاره شده است.

ویدیوی منتشرشده توسط هواوی، فاقد جزئیات مربوط به دوربین نسل جدید است و ما هنوز نمی‌دانیم دوربین سه گانه میت 20 و میت 20 پرو، از نظر فنی، تا چه اندازه با دوربین سه گانه هواوی پی 20 پرو تفاوت دارد. اگر گزارش‌های اخیر صحت داشته باشند، سیستم دوربین میت 20 پرو از سنسور 40 مگاپیکسلی اصلی، سنسور 20 مگاپیکسلی مونوکروم و سنسور 8 مگاپیکسلی با لنز تله فوتو با زوم سه مرحله‌ای اپتیکال تشکیل خواهد شد. همچنین در مقایسه با نسل قبلی، احتمالا رزولوشن سنسورها کمی کاهش پیدا خواهد کرد.

تیزر جدید هواوی میت 20

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. دهن مارو سرویس کرد با این دوربین سه گانه انگار دیگه کسی نداره