تصاویر گلکسی ای 6 اس سامسونگ

نخستین تصاویر گلکسی ای 6 اس سامسونگ منتشر شد

پس از تایید نام، حالا نوبت به انتشار نخستین تصاویر گلکسی ای 6 اس سامسونگ (Samsung Galaxy A6s) رسیده است. گلکسی ای ۶ اس گوشی جدید میان رده سامسونگ است که تا چندی دیگر معرفی می‌شود.

11 اکتبر (19 مهر ماه) زمان برگزاری رویداد معرفی بزرگ بعدی سامسونگ است که انتظار می‌رود در آن از یک گوشی جدید پرده برداری شود. به لطف یک تاییدیه دریافت شده در چین،‌ نخستین تصاویر گلکسی ای 6 اس سامسونگ به انتشار رسید که می‌تواند جزئیات مربوط به طراحی این گوشی را افشا کند.

تصاویر گلکسی ای 6 اس سامسونگ

به طور کلی واضح است که این گوشی دنباله رو گوشی گلکسی ای 7 2018 سامسونگ خواهد بود. این به خاطر شباهت‌ها در طراحی دو گوشی است. یکی نمایشگر Infinity فاقد ناچ است و دیگری ظاهر و فرم کلی دو گوشی و شباهتی که در قاب جلویی آن‌ها دیده می‌شود. با وجود این که سامسونگ به طور کلی ماژول دوربین گوشی های خودش را معمولا در وسط قاب پشتی قرار می‌دهد، در جدیدترین گوشی های آن‌ها دوربین ها به سمت کناری متمایل شده‌اند و به لطف تصاویر گلکسی ای 6 اس می‌توان گفت که این گوشی نیز از چنین قاعده‌ای مستثنا نخواهد بود. با این حال برخلاف گلکسی ای 7 جدید، این محصول از دوربین دوگانه (به جای دوربین سه گانه) بر روی قاب پشتی خود برخوردار است. همچنین اسکنر اثر انگشت در این گوشی از قاب کناری برداشته شده و به قاب پشتی منتقل شده است.

در حال حاضر اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی گلکسی ای 6 اس سامسونگ در دست نیست. با این حال شایعاتی وجود دارد که عنوان می‌کنند در این گوشی از تراشه قدیمی‌تر اسنپدراگون 660 به جای اسنپدراگون 670 استفاده خواهد بود. این تراشه با یک رم 6 گیگابایتی و حافظه های داخلی انتخابی 64 یا 128 گیگابایتی همراه خواهد بود. همچنین در حالی که ظرفیت باتری گوشی جدید سامسونگ نیز مشخص نیست،‌ اما گفته می‌شود آن به سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو تجهیز خواهد شد.

پیشتر گلکسی ای 6 اس را با نام گلکسی پی 30 صدا می‌زدیم، اما حالا با این نام جدید به نظر می‌رسد سامسونگ همچنان قصد دارد گوشی های سری Galaxy A خود را گسترش ببخشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. گوشی های سامسوگ مسخرن این یکی از همشون بهتره

  2. اخر ما نفمیدیم سری ای پرچم داره یا میان رده

  3. این که رار بود چهارتا دوربین پشتش داشته باشه

  4. اصلاً طراحی در حد میان رده های هواوی نیست