عکس هواوی میت 20 پرو

انتشار جدیدترین عکس هواوی میت 20 پرو درون قاب محافظ

جدیدترین عکس هواوی میت 20 پرو (Huawei Mate 20 Pro) درون یک قاب محافظ منتشر شد. این رندر هواوی میت 20 پرو نشان می‌دهد شایعات پیشین پیرامون ظاهر و سبک طراحی پرچمدار 2018 هواوی، همگی صحت داشته‌اند.

پرچمداران جدید بزرگترین گوشی‌ساز چینی یعنی هواوی میت 20 و هواوی میت 20 پرو (در کنار هواوی میت 20 پورشه دیزاین)، در روز بیست و چهارم مهر ماه رونمایی خواهند شد. از آنجایی که سامسونگ به عنوان پرفروش‌ترین گوشی‌ساز دنیا و اچ ام دی گلوبال به عنوان یک رقیب تازه وارد ولی قدرتمند، پیش از هواوی چند رویداد برای معرفی محصولات جدید برگزار می‌کنند، این شرکت چینی به واسطه انتشار رندرها، تیزرهای تبلیغاتی و اخبار مختلف، از هم‌اکنون تصمیم دارد همه نگاه‌ها را به هواوی میت 20 و هواوی میت 20 پرو خیره نگه دارد.

در جدیدترین عکس هواوی میت 20 پرو شاهد این گوشی ناچ استایل درون یک قاب محافظ هستیم. این قاب ویژگی خاصی نداشته و احتمالا هدف از انتشار عکس هواوی میت 20 پرو نمایش زیبایی پنل جلویی این گوشی بوده است. حاشیه‌های اطراف نمایشگر در گوشی Mate 20 Pro به حداقل میزان ممکن کاهش پیدا کرده است، با این حال، قاب محافظ درون تصویر، گوشی را به خوبی در بر گرفته و از آن محافظت می‌کند.

جدیدترین عکس هواوی میت 20 پرو

عکس هواوی میت 20 پرو

دیدن عکس هواوی میت 20 پرو از نمای پشتی، جذابیت به مراتب بیشتری دارد، چرا که مهر تاییدی بر خبر مربعی شکل بودن ماژول دوربین سه گانه آن می‌کوبد.

عکس هواوی میت 20 پرو

به عنوان دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به قدرت گرفتن از کایرین 980 به عنوان نخستین تراشه 7 نانومتری دنیا، داشتن نمایشگر 6.3 اینچی او ال ای دی با رزولوشن کوآد اچ‌دی، وجود 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت ظرفیت داخلی درون نسخه پایه، مجهز شدن به اندروید 9 به صورت پیش‌فرض و وجود اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر به طور همزمان با یک سیستم تشخیص چهره سه بعدی پیشرفته، اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. از پشت چقدر زشته اه اه