سرفیس Pro 6

انتشار اطلاعات جدیدی از تبلت مایکروسافت سرفیس Pro 6

تبلت مایکروسافت سرفیس Pro 6 به زودی رونمایی خواهد شد. اگر درباره ویژگی‌ها و تغییرات نسل جدید تبلت هیبریدی سامسونگ سرفیس پرو (Microsoft Surface Pro 6) مشتاق هشتید، این مطلب را از دست ندهید!

دلیل عدم انتشار اطلاعات زیاد پیرامون نسل جدید تبلت مایکروسافت سرفیس پرو، توان بالای این شرکت در حفظ اطلاعات نبوده است. علت اصلی این اتفاق را باید عدم وجود خبری خاص پیرامون مایکروسافت سرفیس Pro 6 برای فاش شدن دانست! به عبارت دیگر، قرار نیست مایکروسافت سرفیس پرو 6 نسبت به مدل‌های قبلی تفاوتی زیادی داشته باشد، به همین دلیل راه انداختن بوق و کرنا پیرامون آن پیش از رونمایی رسمی، بی‌معنی محسوب می‌شود.

یک منبع مدعی به آگاهی از قابلیت‌های نسل جدید تبلت هیبریدی مایکروسافت سرفیس Pro 6 ادعا کرد مدل جدید شباهت زیادی از نظر ظاهری با مدل سال گذشته داشته و حتی قیمت آن نیز قرار نیست تغییر پیدا کند. به گفته وی، جدیدترین مدل تبلت مایکروسافت سرفیس پرو تنها دارای تغییرات سخت افزاری جزیی خواهد بود. بعد از این ادعاها، رولند کوآنت (Roland Quandt) به عنوان یکی از مورد اعتمادترین فاش‌کنندگان اطلاعات دستگاه‌های دیجیتال، درباره سرفیس Pro 6 اظهار نظر کرد.

رنگ مشکی تبلت سرفیس Pro 6

اگر گفته‌های این افشا‌کننده را بپذیریم، بزرگترین و مهم‌ترین تغییر سرفیس پرو 6 و سرفیس لپ تاپ 2، داشتن یک گزینه رنگ جدید است! اگرچه این خبر برای کاربران در انتظار خرید یک نسخه بسیار قدرتمند از تبلت هیبریدی مایکروسافت خوشایند نیست، اما از طرفی دیگر، کاربران زیادی با شنیدن خبر عرضه یک نسخه رنگ مشکی، از هم‌اکنون انتظار رونمایی آن را می‌کشند.

در تبلت سرفیس Pro 6 همچنان از ترکیب پورت مینی دیسپلی (Mini DisplayPort) و یو اس بی نسخه A (USB-A) استفاده می‌شود. این در حالی است که محصولات پایین‌رده‌تری همچون سرفیس گو نیز دارای درگاه یو اس بی نسخه C هستند.

رنگ مشکی، فقط برای بالاترین و قدرتمندترین نسخه سرفیس پرو 6 و سرفیس لپ تاپ 2 عرضه خواهد شد. وجود 4 گیگابایت رم، پردازنده‌ای از نسل هشتم سری Core i5 و 128 گیگابایت حافظه از نوع اس اس دی، از جمله ویژگی‌های نسخه پایه تبلت هیبریدی سال 2018 مایکروسافت به شمار می‌رود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. لطفا کیشه قیمت گوشی ها رو بذارید و لبتاب ها

  2. بیشتر شبیه به لبتابه تا تبلت

  3. تبلت عالیه ولی چرا اینقدر رمش کمه باید بیشتر میبود