رویداد سرفیس 2018 مایکروسافت

5 معرفی مهم در رویداد سرفیس 2018 مایکروسافت

رویداد سرفیس 2018 مایکروسافت شب گذشته 10 مهر ماه 97 برگزار شد. مایکروسافت در این رویداد از نسل جدید کامپیوترهای خود پرده برداری کرد. اگر اخبار مربوط به این مراسم را دنبال نکرده‌اید، در ادامه با 5 معرفی مهم در رویداد سرفیس 2018 مایکروسافت آشنا شوید.

کمپانی مایکروسافت شب گذشته، 10 مهر ماه میزبان یک رویداد خبری ویژه به نام رویداد سرفیس 2018 در نیویورک سیتی بود و در آن از جدیدترین محصولات خانواده سرفیس خود شامل نسخه‌های به‌روز شده لپ تاپ‌ها و یک محصول جدید به نام سرفیس هدفونز پرده برداری کرد. لپ تاپ های مایکروسافت همچنین رنگ جدیدی را نیز دریافت کرده‌اند تا همه چیز برای علاقه‌مندان به رنگ‌های تیره، جذاب‌تر شود.

رویداد سرفیس 2018 مایکروسافت

سرفیس پرو 6 – Surface Pro 6

رویداد سرفیس 2018 مایکروسافت

همانطور که چند ساعت پیش از مراسم رونمایی افشا شد، مایکروسافت در این رویداد از تبلت هیبریدی سرفیس پرو 6 پرده برداری کرد که حالا از یک رنگ مشکی مات جدید و پردازنده نسل هشتمی اینتل برخوردار است. وزن این تبلت/لپ تاپ کمتر از 1 کیلوگرم است و قادر به ارائه عمر باتری 13.5 ساعته خواهد بود.

سرفیس لپ تاپ 2 – Surface Laptop 2

رویداد سرفیس 2018 مایکروسافت

مایکروسافت همچنین دومین نسل سرفیس لپ تاپ را نیز که یک نسخه به‌روز شده از نسل اول آن است، حالا با رنگ مشکی مات معرفی کرد. سرفیس لپ تاپ 2 همچنان از کیبورد کاور آلکانتارا و یک نمایشگر 13.5 اینچی برخوردار است. یک پردازنده نسل هشتمی 4 هسته‌ای اینتل در زیر قاب آن جای خوش کرده و عمر باتری 14.5 ساعته را به کاربران ارائه می‌کند. سرفیس پرو 6 و سرفیس لپ تاپ 2 با قیمت‌های پایه 899 و 999 دلار به عرضه درخواهند آمد. پیش فروش این محصولات از هم اکنون آغاز شده و فروش نهایی آن‌ها از 16 اکتبر (24 مهر ماه) آغاز می‌شود.

سرفیس استودیو 2 – Surface Studio 2

رویداد سرفیس 2018 مایکروسافت

مایکروسافت از دسامبر سال 2016 که دیوایس متمرکز بر خلاقیت سرفیس استودیو را عرضه کرده بود، آن را به‌روزتر نکرده بود. این شرکت در رویداد سرفیس 2018 خود از دومین نسل این کامپیوتر All-in-One به نام سرفیس استودیو 2 پرده برداری کرد که به یک نمایشگر 28 اینچی مجهز بوده و در زمینه‌ی عملکرد گرافیکی 50 درصد بهبود پیدا کرده است. ظاهر و حس کار با آن مشابه با نسل گذشته است و تفاوتی را نمی‌توان بین آن‌ها یافت. پشتیبانی از اتصال دسته کنسول بازی ایکس باکس وان همچنان در آن وجود دارد و مطابق انتظار از سرفیس دایال نیز پشتیبانی می‌کند.

سرفیس استودیو 2 با قیمت 3499 دلار از هم اکنون پیش فروش شده و فروش نهایی آن نیز مطابق دو تبلت و لپ تاپ جدید مایکروسافت از 16 اکتبر (24 مهر ماه) آغاز خواهد شد.

سرفیس هدفونز – Surface Headphones

رویداد سرفیس 2018 مایکروسافت

سرفیس هدفونز همراه با کورتانا داخلی، محصول جدید خانواده سرفیس مایکروسافت است که در رویداد سرفیس 2018 معرفی شد. آن یک جفت هدفون رو گوشی بیسیم بلوتوثی است که تنظیم ولوم و نویز کنسلینگ آن بر روی گوشی ها قرار گرفته است. همچنین زمانی که هدفون را از روی گوشتان بردارید، به صورت خودکار پخش موسیقی را متوقف می‌کند. هدفون بیسیم مایکروسافت 290 گرم وزن داشته، ارائه کننده عمر باتری 15 ساعته است و در رنگ خاکستری روشن عرضه می‌شود. شارژ این دیواس نیز با استفاده از درگاه USB نوع C در مدت 2 ساعت به اتمام می‌رسد.

درست همانند دیگر محصولات معرفی شده مایکروسافت در رویداد سرفیس 2018، پیش فروش Surface Headphones نیز از امروز با قیمت 349 دلار آغاز شده است. مایکروسافت زمان عرضه دقیق این محصول را اعلام نکرده است.

سرفیس آل اکسس – Surface All Access

رویداد سرفیس 2018 مایکروسافت

همانند ایکس باکس، خانواده سرفیس نیز همچنین یک برنامه به نام All Access را دریافت کرده‌اند که به کاربران اجازه می‌دهد همراه با دیوایس سرفیس خود دسترسی ماهانه 24.99 دلار به مدت 2 سال به Office 365 داشته باشند. بدیهی است قیمت آن بسته به دیوایسی که قصد خرید اشتراک در آن را دارید متفاوت است، اما آن برای کاربران ویندوزی آسان‌تر خواهد بود.

اپ میرورینگ – App Mirroring

رویداد سرفیس 2018 مایکروسافت

پس از پایان کار ویندوز فون، مایکروسافت به دنبال احداث پلی برای بهبود بخشیدن اختلاف بین سیستم عامل کامپیوتری خود و سیستم عامل های موبایلی دیگر با یک قابلیت جدید به نام App Mirroring بود که به کاربران اجازه می‌دهد نمایشگر گوشی اندرویدی خود را بر روی کامپیوتر مجهز به ویندوز 10 خود مشاهده کنند. این قابلیت خود جزوی از قابلیت Your Phone آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 است. مایکروسافت می‌گوید این قابلیت در دسترس هر دو کاربران اندرویدی و آی او اسی قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. پوشش عالی بود ممنون