هواوی واچ GT

عکس هواوی واچ GT طراحی ساعت هوشمند بعدی هواوی را تایید می‌کند

عکس هواوی واچ GT توسط رولاند کوانت منتشر شد. ظاهرا ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی قرار است با نمایشگر 1.39 اینچی و یک باتری قدرتمند با 14 روز شاررژدهی در اختیار خریداران قرار گیرد.

هواوی واچ 2 یکی از ساعت های هوشمند بسیار خوبی بود که به خاطر کیفیت پایین و طراحی نه‌چندان مجذوب‌کننده، در جلب توجه کاربران موفق نشد؛ ولی ظاهرا مدیران در تلاش هستند تا با ارائه محصولی متفاوت و منحصر به فرد، موفقیت نسل اول را تکرار کنند. تصویری که اخیرا از نسل جدید این ساعت هوشمند یعنی هواوی واچ GT به بیرون درز پیدا کرده است، پیش‌بینی ما را تایید می‌کند.

تصویری که بالاتر مشاهده کردید، ظاهرا هواوی واچ جی تی استایل / کلاسیک است. به علاوه، یک ساعت دیگر با نام هواوی واچ اسپورت هم در نظر گرفته شده است که با بند و حاشیه نمایشگر متفاوت روانه بازار خواهد شد. مدلی که اینجا در حال مشاهده آن هستیم، از یک نمایشگر اولد بزرگ با اندازه 1.39 اینچ بهره می‌برد و دو کلید فیزیکی در بخش راستی و بندی سیلیکونی و چرمی دارد.

تجهیز هواوی واچ GT به باتری 420 میلی‌آمپر ساعتی

گفته می‌شود هواوی واچ جی تی از یک باتری 420 میلی‌آمپر ساعتی قدرت می‌گیرد و به لطف این باتری و حالتی مخصوص برای ذخیره انرژی، می‌توانید با یک بار شارژ، برای 14 روز از ساعت هوشمند خود استفاده کنید.

NFC، جی پی اس داخلی و طراحی مناسب «شنا» تایید شده‌اند، ولی ما هنوز در مورد استفاده از سنسور ضربان قلب یا نوع پردازنده مطمئن نیستیم. احتمالا هواوی از Wear OS نیز به عنوان سیستم نرم افزاری استفاده خواهد کرد؛ هرچند، این موضوع هنوز تایید نشده است. گفته می‌شود هواوی واچ جی تی در رویداد 16 اکتبر (24 مهر)، در کنار محصولات سری میت 20 معرفی می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. دیگه جنگ ساعت ها رو هم داریم

  2. عه هواوی هم ساعت ساخته؟؟؟

  3. اگه زیر پنصد دلار باشه خیلی خیلی بهتر از ساعت الجیه و ارزش خرید داره

  4. هنوز مونده برسه به پای اپل واچ