فیبر نوری

فیبر نوری در آینده نزدیک به خانه‌های شما راه می‌یابد

فیبر نوری در آینده‌ای نزدیک مهمان خانه‌هایتان خواهد شد. مدیر عامل مخابرات ایران از فراهم کردن زیرساخت‌های لازم جهت اجرایی شدن این طرح خبر داد.

مهندس سید مجید صدری، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در جلسه‌ای که به همراه محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد عنوان کرد تمام سعی مخابرات ایران بر این است تا زیر ساخت‌های لازم مخابراتی را برای مردم فراهم سازد که گام بزرگ جهت تحقق این امر، همکاری با شرکت‌های خصوصی است.

وی در ادامه افزود شرکت مخابرات ایران با دانشگاه‌ها و مراکز علمی تعامل خوبی دارد و با همکاری‌های صورت گرفته در آینده‌ای نزدیک، فیبر نوری را به خانه‌ها می‌آوریم. مدیر عامل مخابرات گفت برای دستیابی مردم به فیبر نوری، شرایط لازم جهت ثبت نام را فراهم ساخته‌ایم تا مردم به این شبکه ارتباطی دسترسی یابند.

 

فیبر نوری

فیبر نوری و حمایت از کالای ایرانی

مهندس صدری در ادامه بیان کرد باید تعرفه‌های فیبر نوری را به حد مناسب برسانیم. همچنین با شهرداری‌ها همکاری جدی صورت گرفته و در تلاشیم تا برای سازمان‌ها نیز این شبکه ارتباطی را تهیه کنیم. مخابرات ایران برای سازمان تامین اجتماعی 38 نقطه فیبر نوری را فراهم ساخته‌ است.

وی افزود در راستای تحقق بخشیدن به شعار حمایت کالای ایرانی تلاش کرده‌ایم تا تمامی تجهیزات ما ایرانی باشد. همچنین در تلاشیم تا از شرکت‌های نوپا (استارتاپ‌ها) حمایت کنیم و در این زمینه 3 همایش برگزار کرده‌ایم. مدیر عامل مخابرات ایران بر اهمیت اینترنت روستایی تاکید داشته و بیان کرد به دنبال توسعه اینترنت روستایی هستیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. به خانه های ما ؟؟ کی دقیقا؟؟

  2. ایرانی ها همیشه اخرین نفر هستن فکر نمیکنم حالا حالا ها اینجور که میگن بشه

  3. تف به ذاتشون
    میگن فیبر اینه اونه
    ولی نمیکن که انحصارش دست خودشونه و بعد از تغییر هیچ شرکتی بهت نت نمیده
    عوضیا خداتومن با این کار درمیارن