گوشی شارپ آکوس زیرو

گوشی شارپ آکوس زیرو معرفی شد؛ نخستین پرچمدار شارپ با یک پنل OLED

گوشی موبایل شارپ آکوس زیرو (Sharp Aquos Zero) به عنوان نخستین پرچمدار مجهز به نمایشگر OLED شارپ معرفی شد. در ادامه مشخصات فنی ، قابلیت ها و گالری تصاویر گوشی جدید شارپ را مشاهده کنید.

شارپ سرانجام به ناوگان سازندگان گوشی های اولد پیوست. این کمپانی ژاپنی از نخستین گوشی هوشمند مجهز به یک پنل OLED خود به نام شارپ آکوس زیرو پرده برداری کرد. شارپ مدت‌ها بود که مشغول توسعه پنل‌های ال سی دی بود، اما در طول برگزاری نمایشگاه ایفا 2018 برلین، یک دیوایس با شماره مدل Sharp 801SH توسط این کمپانی رویت شد که به یک نمایشگر اولد مجهز بود. آن مدل حالا با نام نهایی Sharp Aquos Zero چشم به جهان گشوده است تا دنبال کننده طراحی مرسوم گوشی هایی با نمایشگر لبه خمیده نیز باشد.

گوشی شارپ آکوس زیرو

گوشی موبایل شارپ آکوس زیرو چه از نظر طراحی و چه مشخصات فنی، در قامت یک گوشی پرچمدار قد علم کرده است. از آنجایی که این محصول، نخستین گوشی مجهز به نمایشگر اولد شارپ است، سازنده با دقت نظر خاصی آن را طراحی کرده تا با وزن 146 گرم بتوانیم آن را سبک‌ترین پرچمدار مجهز به نمایشگر اولد جهان بنامیم. این به خاطر استفاده از یک فریم ساخته شده از آلیاژ منیزیم است،‌در حالی که پنل پشتی از جنس فیبر کربن ساخته شده است.

گوشی شارپ آکوس زیرو

در بالای نمایشگر این گوشی یک تکه بریده شده موسوم به ناچ به چشم می‌خورد که از دوربین سلفی گوشی میزبانی می‌کند. از آنجایی که یک اسپیکر روگوشی نیز بر روی آن قرار گرفته، این قسمت ناچ بسیار عریض است. نمایشگر گوشی از دو طرف خمیده است و گوشی ظاهر زیبایی به خود گرفته است. اسلات سیم کارت نیز حالا به بالاترین بخش خمیده حاشیه گوشی قرار گرفته است. از آنجایی که این گوشی در لبه‌ها بسیار باریک‌تر از متوسط سایر گوشیها است، شارپ تصمیم گرفته تا جایگاه اسلات را اینچنین در نظر بگیرد. همه چیز در راستای هرچه زیباتر جلوه کردن گوشی تصمیم گرفته شده است.

مشخصات فنی شارپ آکوس زیرو

شارپ آکوس زیرو به یک نمایشگر 6.2 اینچی با وضوح 2992 در 1080 پیکسل مجهز است. این نمایشگر ارائه کننده نسبت ابعاد 18.7:9 با پشتیبانی 100 درصدی از محدوده رنگ عریض DCI-P3 و HDR است. در قلب تپنده‌ی آن تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام جای گرفته که 6 گیگابایت رم نیز آن را همراهی می‌کند. یک حافظه داخلی با ظرفیت 128 گیگابایت نیز در دسترس کاربران قرار خواهد داشت.

گوشی شارپ آکوس زیرو

در بخش دوربین، گوشی جدید شارپ به یک سنسور تک لنزی پشتی مجهز است. این سنسور 22.6 مگاپیکسلی بوده، در حالی که یک سنسور 8 مگاپیکسلی نیز در داخل دوربین سلفی گوشی جای گرفته است. پنل پشتی همچنین از یک اسکنر اثر انگشت میزبانی می‌کند. اندروید 9 پای در راس بخش نرم افزاری این گوشی جای گرفته و یک باتری 3130 میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه‌ی تامین انرژی مورد نیاز برای روشن ماندن نمایشگر را بر عهده دارد. علاوه بر این، گوشی موبایل پرچمدار سال 2018 شارپ از تاییدیه IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار برخوردار است و از فناوری تصویری Dolby Vision، همچنین فناوری صوتی Dolby Atmos Stereo بهره می‌برد.

متاسفانه در حال حاضر قیمت و زمان عرضه دقیق گوشی Aquos Zero شرکت شارپ مشخص نیست، اما گفته می‌شود از زمستان سال جاری میلادی در ژاپن به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. دوستان بلند شاپ یکی از بندهای خوب و خوش نام ژاپنی است که بیشتر محصولات این کمپانی در بازارهای اروپا و امریکا طرفداران زیادی دارد خودم اکو s3و s2این شرکت رو دارم دوستانی که قصد خرید محصولات شاپ را دارند شک نکنند این کمپانی بسیار تخصص در همه زمینه ها فعال است درود بر همه

  2. قیافش که مسخره س

  3. برند جدیده ؟؟