اپل آیفون 9

انتشار تصویری سوال برانگیز از آیفون 9 با نمایشگر اولد

آیفون 9 و سایر مدل‌های 2018 آیفون در ماه‌های اخیر موضوع بسیاری از گمانه‌زنی‌ها بوده‌اند اما به تازگی عکسی در فضای مجازی دست به دست شده که تردیدها در مورد سایز و نوع نمایشگر این گوشی ها را بیشتر کرده است.

روز گذشته یکی از کاربران توییتر با نام کاربری Mr-white عکسی را منتشر و از آن به عنوان آیفون X با پنل اولد 6.1 اینچی یاد کرد که این در تناقض با ادعای مینگ چی کو درباره مدل های 2018 آیفون و به طور خاص، آیفون 9 است.

اپل آیفون 9

از مینگ چی کو برای مدت‌ها به عنوان موثق‌ترین افشاکننده‌ی مشخصات محصولات آتی اپل یاد می‌شد؛ البته مدتی است که اخبار اپل توسط او پوشش داده نمی‌شوند اما این تحلیلگر سابق موسسه KGI Securities در آخرین پیش‌بینی خود درباره مدل‌های 2018 آیفون از سه گوشی هوشمند با مشخصاتی چون نمایشگر لبه تا لبه، ناچ، دوربین TrueDepth و فیس آی دی سخن گفته بود.

بر این اساس نسل دوم اپل آیفون ایکس (با نام احتمالی آیفون ایکس اس) همانند مدل فعلی دارای نمایشگر اولد 5.8 اینچی و مدل گران‌قیمت‌تر (آیفون ایکس اس پلاس) دارای پنل اولد 6.5 اینچی خواهد بود. علاوه بر این‌ها اپل گوشی ارزان‌تری به نام آیفون 9 را با صفحه نمایش ال سی دی 6.1 اینچی و بدون امکاناتی چون دوربین پشتی دوگانه و تاچ 3 بعدی نیز عرضه خواهد کرد.

اگر پیش‌بینی قیمت پایه 550 دلاری آیفون 9 توسط این تحلیلگر را نیز در نظر بگیریم منطقی است که اپل در چرخه تولید این گوشی به منظور کاهش هزینه‌ی تمام شده، استفاده از پنل ال سی دی را به جای پنل اولد برگزیند؛ بنابراین با علم به این موضوع و همچنین پیشینه‌ی قابل دفاع «مینگ چی کو» دو احتمال متصور است: یا در عکس به اشتراک گذاشته شده توسط این کاربر توییتر، مدل 6.5 اینچی آیفون ایکس به تصویر کشیده شده و یا گوشی های موجود در عکس، نه دارای نمایشگر اولد بلکه دارای نمایشگر ال سی دی 6.1 اینچی هستند که احتمال صحت فرضیه دوم بیشتر به نظر می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. هر دو دسته خرن

  2. ایفون باید بذاری بهش بخندی فقط

  3. مطنعنم از بقیه گوشی ها خیلی بهتر ظاهر میشه

  4. زندگی بدون ایفون هرگز

  5. دو دسته ادم میرن سمت ایفون
    یکی احمق
    و بقیه خر پول بی درد