بی وای دی اس 7

بی وای دی اس 7 ؛ شاسی بلند لوکس چینی در راه بازار ایران

شاسی بلند بی وای دی اس 7 (BYD S7)، محصول جدید شرکت خودروسازی کارمانیا است که در آینده‌ای نزدیک وارد بازار ایران خواهد شد. این شاسی بلند 7 نفره رقیب جدی برای سایر کراس‌ اوورها خواهد بود و لقب یک شاسی بلند لوکس را کسب کرده است.

شرکت خودروسازی کارمانیا، پس از اثبات خود با عرضه خودرو بی‌ وای‌ دی اس ۶ در بازار ایران، این‌ بار در تلاش است تا با تولید بی وای دی اس 7 ، بار دیگر نام خود را بر سر زبان‌ها بیاورد. این خودرو جدید، از نظر ایمنی و امکانات رفاهی می‌تواند به تنهایی در صدر لیست کراس اوورها قرار گیرد.

این برند خودروسازی قصد دارد تا از نظر فنی و ایمنی، خودرویی با کیفیت بالا در بازار عرضه کند تا بتواند در بحث کیفیت ساخت و خدمات پس از فروش، جایگاه ویژه‌ای را در بازار ایران به دست آورد. خودرو شاسی بلند بی وای دی اس 7 با داشتن موتور قدرتمند 203 اسب بخاری، گشتاور 320 نیوتن متری و به لطف پیشرانه 2 لیتری مجهز به سیستم توربو شارژ، یکی از قدرتمندترین کراس اوور‌های بازار داخلی ایران شناخته می‌شود. خودرو اس 7 می‌تواند پذیرای 7 سرنشین باشد و این خودرو به دلیل بهره‌مندی از گیربکس دو کلاچه WDCT 6 تر نسبت به گیربکس‌های دوکلاچه خشک، هزینه نگهداری کمتری دارد.

بی وای دی اس 7

کارمانیا قصد دارد از نظر طراحی، اس7 را به یکی از مدرن‌ترین و اصولی‌ترین خودرو طراحی شده توسط این شرکت تبدیل کند. همچنین در طراحی خودرو شاسی بلند بی وای دی s7، حجم خودرو با استانداردهای لازم طراحی شده و این خودرو با ظاهری ساده، یکی از زیباترین خودرو‌های موجود در بازار ایران محسوب می‌شود. تمام سعی طراحان این خودرو بر این بوده، طراحی خودرو اورجینال باشد و از طرح‌های کپی که توسط سایر خودروسازان داخلی صورت می‌گیرد، اجتناب شود. از مبحث ایمنی نیز خودرو اس 7 با امتیاز 5 ستاره CNCAP جزو ایمن‌ترین خودرو‌های داخلی به شمار می‌رود.

خودرو شاسی بلند BYD S7 همانند نسخه‌های برون مرزی با دارا بودن تمامی آپشن‌ها، تولید و روانه بازار خواهد شد. زمانی که شما روی صندلی راننده می‌نشینید به نوعی وارد مرکز فرماندهی آن خواهید شد و صندلی خود را با تنظیم 12 جهته و کیلومتر شمار تمام دیجیتال آن در 4 حالت مختلف، بر اساس سلیقه خود، همزمان با حافظه سه حالته یکپارچه تنظیم کنید. همچنین این خودرو به مانیتور 10.1 اینچی با سیستم عامل اندروید مجهز است.

بی وای دی اس 7

بی وای دی اس 7 ، یک شاسی بلند لوکس

S7 تنها به دلیل داشتن سیستم تهویه مطبوع دوگانه با امکان تصفیه آلودگی‌ها (PM2.5)، جزو نخستین کراس اوور‌های بازار داخلی بوده که به این سیستم مجهز است. در واقع با این سیستم تهویه، شما در خودرو اس 7 می‌توانید هوایی همانند هوای کوهستان‌های سوئیس را تنفس کنید. در پشت آیینه داخلی اس 7، دوربین ثبت وقایع نصب بوده که دائما در حال ضبط وقایع سفر است و مالک خودرو می‌تواند از طریق مانیتور نصب شده بر روی آیینه، این تصاویر را تماشا یا با کارت حافظه این اطلاعات را استخراج کند.

خودرو شاسی بلند بی وای دی S7 با داشتن تمامی ویژگی‌های بیان شده، می‌تواند لقب یک شاسی بلند لوکس را برای خود ثبت کند و در برابر رقبای داخلی حرفی برای گفتن داشته باشد. همچنین این خودرو با قیمتی بالای 300 میلیون تومان عرضه خواهد شد.

بی وای دی اس 7

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. با این قیمت صاحب اول و آخرش خود شرکت کارمانیا خواهد بود

  2. خدا تومن گرون شده دلار وگرنه تا سال قبل قیمت زیادی نداشتن این ماشین های چینی