گوشی پیکسل 3 ایکس ال

نگاه نزدیک به گوشی پیکسل 3 ایکس ال گوگل پیش از معرفی رسمی!

یک روز پیش از معرفی رسمی گوشی پیکسل 3 ایکس ال (Google Pixel 3 XL)، ویدیوی نگاه نزدیک به پرچمدار گوگل در فضای مجازی منتشر شده است. در ادامه، نگاهی به امکانات و ویژگی‌های گوگل پیکسل ۳ ایکس ال خواهیم داشت.

ظاهرا حاشیه‌های مربوط به گوشی های 2018 گوگل تمامی ندارند؛ پیش از معرفی رسمی، یک فروشگاه در هنگ‌کنگ در حال فروش گوشی پیکسل 3 ایکس ال با قیمت 2030 دلار بوده و وب‌سایت “Engadget” با قرض گرفتن یکی از آنها، به بررسی اجمالی دستگاه پرداخته است.

در کنار نمایش تمام قابلیت‌ها و امکانات نسل قبلی، ما حالا با محتویات جعبه پیکسل 3 نیز آشنا شده‌ایم و در جعبه این گوشی می‌توانیم هدفون‌های USB-C، مبدل جک صدا، کابل یو اس بی نوع C و شارژر 18 وات را ببینیم.

مطابق با اطلاعات نمایش داده شده در اپلیکیشن CPU-Z، دستگاه پیش رو به نمایشگر اولد با وضوح 1440×2960، تراشه اسنپدراگون 845، 4 گیگابایت رم، دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی دوگانه با دو سنسور 8 مگاپیکسلی (که یکی از آنها لنز فوق عریض خواهد داشت)، مجهز شده است. به علاوه، اندروید 9 پای به صورت پیش‌فرض در خدمت کاربران خواهد بود. دوربین اصلی قادر به ضبط ویدیوهای 4K در نرخ 30 فریم بر ثانیه است، در حالی که عملکرد دوربین به ضبط ویدیوهای 1080p محدود خواهد بود.

علی‌رغم فاش شدن بسیاری از ویژگی‌های سخت افزاری، فعلا اطلاعات کاملی از قابلیت‌های نرم افزاری دستگاه در دست نیست. در حقیقت، این نسخه‌های در حال فروش شامل چنین قابلیت‌هایی نمی‌شوند.

گوشی پیکسل 3 ایکس ال

همراه با این بررسی، یکی از منابع با انتشار تصاویری از بروشورهای تبلیغاتی محصولات جدید گوگل، از معرفی چند محصول دیگر در کنار این تلفن های هوشمند خبر داده است. این تصاویر فاقد اطلاعات نرم افزاری یا سخت افزاری دستگاه هستند.

گوگل هوم هاب (Google Home Hub) یکی از همین محصولات است که به عنوان یک گجت هوشمند خانگی از تاریخ 22 اکتبر (30 مهر) عرضه خواهد شد. به علاوه، علاقه‌مندان باید خود را برای نسخه جدید کروم کست نیز آماده کنند؛ محصولی که احتمالا با قیمت 34 یورو به فروش خواهد رسید. البته، معرفی تبلت پیکسل اسلیت در این رویداد، دور از انتظار نیست.

مطابق با تصاویری که وب‌سایت “Android Headlines” از طریق منابع اختصاصی خود دریافت کرده، گوشی های پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال قرار است در سه رنگ مشکی، سفید و صورتی روانه بازار شوند.

در ادامه، نگاهی به طراحی و امکانات پرچمدار 2018 گوگل خواهیم داشت.

نگاه نزدیک به گوشی پیکسل 3 ایکس ال

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. حافظه ی گوشی چقدره ؟؟