کروم بوک اچ پی ایکس 360 14

کروم بوک اچ پی ایکس 360 14 معرفی شد؛ باریکترین کروم بوک تبدیل شونده جهان

کروم بوک اچ پی ایکس 360 14 (HP x360 14) معرفی شد. اچ پی ادعا می‌کند کروم بوک ایکس ۳۶۰ ۱۴ ، باریکترین کروم بوک تبدیل شونده جهان است. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت این لپ تاپ تبدیل شونده بیشتر آشنا شوید.

اچ پی یکی از تولیدکنندگان مهم در بازار کروم بوک ها است و در این شکی نیست. این شرکت آمریکایی طی سالیان گذشته از چندین مدل کروم بوک جذاب برای بازار پرده برداشته است و حالا نوبت به معرفی یک لپ تاپ جدید از سوی آن‌ها می‌شود که اچ پی آن را باریکترین کروم بوک جهان می‌داند. این کروم بوک، اچ پی ایکس 360 14 نام دارد. کروم بوک اچ پی ایکس 360 14 نسخه‌ی جدید کروم بوک X360 است و مهم‌ترین تفاوت این مدل استفاده از یک نمایشگر 14 اینچی به جای نمایشگر 11 اینچی در مدل قدیمی‌تر است. همچنین این دیوایس در 360 درجه می‌چرخد و شما می‌توانید در چهار حالت مختلف از آن استفاده کنید.

مشخصات کروم بوک اچ پی ایکس 360 14

کروم بوک اچ پی ایکس 360 14 از یک نمایشگر فول اچ دی با پشتیبانی از لمس کاربران بهره می‌برد و به پردازنده‌های نسل هشتمی Core i3 و Core i5 شرکت اینتل تجهیز خواهد بود. 8 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه SSD نیز در دسترس کاربران قرار خواهد داشت. در اینجا یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری، دو درگاه USB‌ نوع C، یک درگاه USB نوع A و یک اسلات برای کارت حافظه میکرو اس دی نیز به چشم می‌خورد. تمامی این سخت افزار در بدنه‌ای با ضخامت بسیار کم 16 میلی‌متری گنجانده شده‌اند!

کمپان اچ پی این کروم بوک تبدیل شونده را به مراتب قدرتمندتر و باکیفیت‌تر از نسخه اصلی آن توسعه بخشیده و به نوعی کروم بوک اچ پی ایکس 360 14 را مبتنی بر مدل اچ پی کروم بوک ایکس 2 طراحی کرده است. به گفته مقامات این شرکت، همراه با موفقیت کروم بوک ایکس 2 در اوایل سال 2018،‌ مشتریان نشان داده‌اند که علاقه‌مند به تجربیات قدرتمندتر و گزینه‌های باکیفیت‌تری در دیوایس‌های مجهز به سیستم عامل کروم هستند. همین امر باعث شد تا اچ پی به فکر تولید یک کروم بوک جذاب به نام HP X360 14 بی‌افتد.

قیمت کروم بوک اچ پی ایکس 360 14

کروم بوک جدید اچ پی قرار است با قیمت پایه 599 دلاری و از 21 اکتبر (29 مهر ماه) به فروش برسد. هم اکنون می‌توانید این لپ تاپ تبدیل شونده را از سایت شرکت HP پیش خرید کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چقبره 7 میلیون بدیم این ؟؟

  2. مقاومت ش هم بالاست یا باریک بدونش کار دست ادم میده

  3. وا خدا قیمتشم خیلی زیاده