گوشی های ایسوس زنفون مکس M2 مشابه زنفون 5؟

گوشی های ایسوس زنفون مکس M2 پیش از معرفی تاییدیه گرفتند

گوشی های ایسوس زنفون مکس M2 و زنفون مکس پرو M2 موفق به کسب تاییدیه EEC روسیه شدند. گوشی های جدید ایسوس همراه با دوربین دوگانه و باتری غول پیکر به زودی معرفی می‌شوند.

ایسوس در نظر دارد گوشی های سری زنفون مکس خود را با دو مدل جدید در آینده به نام‌های زنفون مکس M2 و زنفون مکس پرو M2 گسترش ببخشد. گرچه این دو گوشی به تازگی موفق به کسب تاییدیه‌های لازم شده‌اند، اما اگر بخواهیم انتظار زمانبندی مشابه با نسل پیشین معرفی این گوشی ها را داشته باشیم، بعید به نظر می‌رسد آن‌ها تا اوایل سال 2019 میلادی معرفی شوند.

شماره مدل ایسوس زنفون مکس M2 و مکس پرو M2

به نظر می‌رسد نسل جدید گوشی های خانواده زنفون مکس ایسوس که ماه مه گذشته وارد بازار شدند، موفق به کسب تاییدیه EEC روسیه شده‌اند. این دو با شماره مدل‌های ZB633KL و ZB631KL در سایت EEC رویت شده‌اند، اما عملا اطلاعات مهم زیادی در مورد آن‌ها به انتشار نرسیده است.

گوشی های زنفون مکس M2 و زنفون مکس پرو M2 به صورت پیشفرض با اندروید 8 اوریو به عرضه خواهند رسید، این درحالیست که نسخه اوریو قدیمی‌تر از آن است که بخواهد در راس بخش نرم افزاری گوشی های سال 2019 باشد و شاید همین منجر به شکست خوردن گوشی های جدید زنفون در برابر رقبای چینی شود. البته شاید ایسوس این گوشی ها را در همین سال 2018 روانه‌ی بازار کند؛ در آن صورت تجهیزشان به اندروید 8 نمی‌تواند خیلی هم بد باشد.

اسناد رویت شده در سایت آژانس روسی EEC هیچ جزئیات بیشتری را در مورد این گوشی های هوشمند ارائه نمی‌کنند، اما آن‌ها باید به یک باتری غول پیکر و دوربین دوگانه تجهیز شده و مطابق پیشینیان خود به طبع از قیمت مقرون به صرفه‌ای برخوردار باشند. زنفون مکس M1 و مکس پرو M1 به نمایشگرهای 5.5 اینچی و 5.99 اینچی، تراشه‌های اسنپدراگون 425 و 636 کوالکام و باتری‌های عظیم‌الجثه 4000 و 5000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز بودند. حال در نسل جدید آن‌ها علاوه بر ظاهر بهبود پیدا کرده، حضور تراشه‌ی مدرنتر را انتظار داریم.