عمر باتری اپل واچ سری 4

عمر باتری اپل واچ سری 4 چقدر است؟ بررسی ساعت جدید اپل در یک روز استفاده

عمر باتری اپل واچ سری 4 (Apple Watch Series 4) چقدر است؟ ما با بررسی ساعت هوشمند جدید اپل در طول یک روز کامل، میزان شارژدهی آن و ادعای اپل را اثبات می‌کنیم.

اپل واچ سری 4 از یک نمایشگر بزرگ‌تر و بهتر از نسل گذشته خود بهره‌مند است و ساعت سریع‌تری نسبت به نسل گذشته خود خواهد بود، اما عمر باتری آن چطور است؟ اپل رسما اعلام کرده که عمر باتری اپل واچ سری 4 به طور متوسط 18 ساعت در هر بار شارژ است، پس این بدان معناست که نیازی نیست در طول روز آن را به شارژ بزنید و تا موقع خوابتان آن روشن خواهد ماند؟

هیچ راهی برای آزمایش بهتر از استفاده از ساعت در طول روز نیست. ما نیز یک روز کامل از این ساعت استفاده کردیم و در پاسخ به سوال شما در مورد ادعای اپل باید بگوییم بله؛ آن می‌تواند یک روز کامل بدون نیاز به شارژ مجدد دوام بیاورد و در صورتی که کاربر بسیار پر مصرفی باشید شما در انتهای شب با شارژ کردن آن را باید مهیای استفاده برای روز بعد کنید. نتایج به دست آمده، از ادعای اپل نیز بسیار بیشتر است.

در تجربه‌ی کاربری که ما با این ساعت هوشمند داشتیم، این ساعت به طور متوسط بین 36 الی 48 ساعت با هر بار شارژ روشن می‌ماند، پس اگر کاربر خیلی پر مصرفی نباشید حتی نیازی نیست در هنگام خواب شب نیز آن را به شارژر متصل کنید. ما اسنادی از تجربه کاربریمان با اپل واچ سری 4 را در زیر منتشر کرده‌ایم، پس شما می‌توانید متوجه طریقه‌ی استفاده ما و میزان شارژدهی این ساعت هوشمند شوید.

عمر باتری اپل واچ سری 4

عمر باتری اپل واچ سری 4 در یک روز

ساعت 7:45 صبح: باتری 100 درصد، ساعت را برداشتم و سپس به یک حمام کوتاه رفتم، اتاقم را مرتب کردم و صبحانه میل کردم.

ساعت 8:45 صبح: من به بیرون رفتم و در حین قدم زدن مشغول عکاسی بودم، یک ساعت و نیم در بیرون قدم زدم و ساعت 9:30 به منزل آمدم. از آن به بعد، من یک سفر کوتاه به دفتر کارم داشتم و پشت کامپیوتر نشستم. من از اپل واچ خودم به عنوان یک یادآور خوب استفاده می‌کنم و نوتیفیکیشن‌های مختلف و پیام‌های مختلف از شبکه‌های اجتماعیم را با آن دریافت می‌کنم. سپس ظهر برای خوردن نهار رفتم.

ظهر: 91 درصد ظرفیت باتری باقی مانده است. پس از نهار، کمی وقتم را در آنجا صرف کردم و به خوردن نوشیدنی پرداختم.

ساعت 2:30 بعد از ظهر: 85 درصد ظرفیت باتری باقی مانده است. در یک ساعت و نیم چندین نوتیفیکیشن برای من ارسال شد.

ساعت 5 عصر: 76 درصد ظرفیت باتری باقی مانده است. با چند نفر در محل کارم ملاقات داشتم و زمان زیادی را جهت تایپ با کامپیوترم گذراندم.

ساعت 9:30 شب: 65 درصد ظرفیت باتری باقی مانده است. من حدودا نیم ساعت است که از محل کارم بازگشته‌ام، شام خوردم و کمی ورزش کردم.

ساعت 11 شب: 57 درصد ظرفیت باتری همچنان باقی مانده است. چند ساعت دیگر را در منزل بودم و اماده بودم تا ساعت 11 شب به رخت خواب بروم.

در یک روز نسبتا فعال برای من، اپل واچ سری 4 که مورد بررسی من قرار داشت در انتهای شب تقریبا 57 درصد باتری خود را همچنان حفظ کرده بود؛ این به معنای مصرف تنها 43 درصد در طول روز است. با توجه به این که ساعت شما در طول شب کمی باتری مصرف می‌کند، می‌توان گفت که عمر باتری اپل واچ سری 4 تقریبا برای روز دوم نیز پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. البته در صورتی که فعالیت‌های مشابهی با جدول بالا را داشته باشید.

عمر باتری اپل واچ سری 4

شاید اپل واچ سری 4، ساعت هوشمندی با طولانی‌ترین عمر باتری نباشد، اما با توجه به تراشه قدرتمندی که داخل آن تعبیه شده، نمایشگر بزرگ و زیبای روی قاب آن و ردیابی دقیقی که انجام می‌دهد، ارزش بسیار بالایی برای آن قائل خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. درسته کارایی داره اما باید ببینید چه انتظاراتی ازش دارید
    ایا حاضرید به خاطر نوتیفیکیشن و غیره و غیره هر دو روز یکبار شارژ کنید؟ این دنگ فنگ داره چه بسا موقعی توی شارژه ننیتونه کاراییهاش رو ارائه بده. من خودم از یک برند چینی در مفابل برند امریکایی اپل استفاده میکنم. منظورم شیائومی هست
    خیلی ارزونه و چینیه و اصلا ب برتد بزرگ اپل قابل مقایسه نیست. اما با وجود روشن بودن مانیتورینگ قلب در می بند چهارم. ده روزی یکیار شارژش میکنم. و اگر اسیب هم ببینه هیلی دلم ننیسوزه چون حتی پونصد تومن هم خدجش نکردم.
    گاهی باید فراتر از برند و قیمت نگاه کرد. گاهی باید به این نگاه کرد که در ازای چه کارای هایی چه محدودیتهایی به وجود میاد. اگه قرار باشه بخاطر امکانات فوق العاده امل واتچ مثل موبالم دنبال شارژ بگردم که میشه یک دغدغه اصافی برام.

  2. متاسفانه هرکی برای خودش نظری میده که اصلا کارشناسی نشده و واقعا مشخصه بیرون گود نشسته میگه لنگش کن
    اگر دوام باطری ساعت های دیگه با کیفیت تصویر و حجم و اندازه اونهارو مقایسه کنید میبینید عمر باطریش عالیه
    اونی که میخواد کیفیت تصویر محشر رو داشته باشه باید زحمت روزی یه بار شارژ رو به خودش بده
    من فروشنده ساعت های هوشمند از قیمت ٨٠ تمن تا گارمین ١۵ میلیون هستم نه یک فرد عادی

    • باید نگاه کرد که گجت رو میخریم که یک بار از دوشمون برداره یا یه دغدغه اضافه بهمون بده؟!
      یک شائومی می بند چینیه نسخه 4 ارزون قیمته بدون ساپورت حروف فارسی با روشن بودن دائمی مانیتورینگ قلب قشنگ داره برای من ده روز میره. مانیتورینگش خاموش شه نزدیک به 20 روز میره.
      من به راحتی خودم بیشتر از چشم و دهن مردم اهمیت میدم. وگرنه جور کردن پنج میلیون هم برام به اندازه همون 500 تومن می بند زحمت داره.
      بدرود

  3. این به رخ کشیدن باتریشه مثلا؟؟؟

  4. با کار کردن با ساعت اصلا راحت نیستم